HR Generalista | Mezinárodní výrobní společnost Ostrava

Volná místa Ostrava Volná místa lidské zdroje Ostrava

Lokalita pracoviště: Ostrava, Moravskoslezský
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Do HR týmu hledáme člověka, který zvládne běžnou personální agendu, orientuje se v pracovním právu a umí fungovat v provozním prostředí. Angličtina je nutností – jsme součástí mezinárodní skupiny.

Min. 2 roky praxe v HR (výhodou zkušenost na obdobné generalistické pozici)
Zkušenost z výrobní společnosti (ideálně mezinárodní prostředí)
Dobrá orientace v pracovněprávní legislativě
Angličtina na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
Samostatnost, organizační schopnosti, pečlivost
Schopnost komunikovat napříč úrovněmi – od operátorů po management

Nabízíme

Motivující mzdu s pravidelnou valorizací
Roční a půlroční bonusy
Příspěvek na penzijní připojištění
Příspěvek na dopravu
Zvýhodněné telefonní tarify i pro rodinné příslušníky
Programy na podporu zdraví (např. očkování, fyzioterapie, vitamíny)
Možnosti dalšího vzdělávání – jazykové kurzy, odborná školení
Firemní akce během celého roku
Odměny při životních jubileích a dalších důležitých událostech


NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Náplň práce

Kompletní HR agenda v souladu s interními procesy a legislativou (administrativa, pracovněprávní dokumenty, onboarding/offboarding, změny pracovních poměrů apod.)
Aktivní podpora vedoucích pracovníků při řešení personálních otázek
Spolupráce na náboru, organizace výběrových řízení
Komunikace se zaměstnanci napříč společností
Spolupráce s dalšími HR odděleními v rámci skupiny
Participace na HR projektech a zlepšování interních procesů


ManpowerGroup s.r.o.

Na Florenci 2116/15
Praha 1
Česko

Kontaktní osoba:
Markéta Suderová