Projektový manažer – nábytkářské a interiérové zakázky Litomyšl

Volná místa Litomyšl Volná místa výroba Litomyšl

Lokalita pracoviště: Litomyšl, Pardubický
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Pro stabilní společnost, která realizuje komplexní řešení interiérů a obchodních míst pro renomované značky, hledám zkušeného Projektového manažera, který si vezme na starost vedení zakázek od A do Z – s přesahem do koordinace lidí, financí i kvality.

Proč je tahle pozice zajímavá?

Budete řídit výrazné a různorodé zakázky, které jsou vidět
Dostanete prostor pro vlastní rozhodování, ale i oporu zkušeného týmu
Stanete se součástí firmy, která investuje do moderních technologií a kapacit (nová hala o 3 400 m² otevřená v roce 2024)
Čeká vás otevřené a férové prostředí, kde si lidé pomáhají a spolupracují
Společnost dlouhodobě dbá na sociální a ekologickou odpovědnost

Máte SŠ/VŠ vzdělání – ideálně technického nebo ekonomického směru
Umíte organizovat, plánovat a dotahovat věci do konce
Komunikujete v angličtině (min. B1), němčina je výhodou
Máte řidičský průkaz sk. B a nebojíte se vyjet za zakázkou
Jste zodpovědní, samostatní, odolní a máte přirozenou autoritu

Nabízíme

Zázemí rostoucí firmy, která neustále modernizuje technologie a pracuje na prestižních projektech
Příležitost ovlivňovat strategii projektů a být u důležitých rozhodnutí
Férové ohodnocení, přátelské prostředí a stabilitu
Co se dá spočítat? Také elektronické stravenky, příspěvek na dopravu, tisíce Kč ročně do Cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění
A 5 týdnů dovolené na odpočinek


NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Náplň práce

Vedení projektového týmu a kompletní agenda řízení zakázky – od převzetí po předání klientovi
Odpovědnost za časový harmonogram, kvalitu provedení a finanční výsledek projektu
Spolupráce napříč odděleními – výroba, montáže, obchod, technologie i logistika
Pravidelný reporting, kontrola nákladů, analýza výsledků
Sběr a zpracování zpětné vazby od klienta, zajištění kontinuálního zlepšování


ManpowerGroup s.r.o.

Na Florenci 2116/15
Praha 1
Česko

Kontaktní osoba:
Simona Slavíková