Finanční manažer/ka (m/ž) Praha

Volná místa Praha Volná místa ekonomie/ekonomika Praha

Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Finance Manager – Přidejte se k Randstadu a utvářejte naši budoucnost!

Jste zkušený finanční profesionál s prokazatelnou praxí v controllingu, finanční účtárně nebo auditu, který hledá novou výzvu? Chcete mít reálný dopad na strategické rozhodování a utvářet dynamiku týmu? Pak je tato pozice v našem interním týmu financí stvořena přímo pro Vás.

co u nás budete dělat?

Na této pozici na vás čeká široké spektrum zodpovědností, které vám umožní naplno využít vaše manažerské a analytické schopnosti:

* vedení a rozvoj menšího týmu finančních účetní a controllerů
* klíčová spolupráce se CFO při definování a realizaci finančních strategií
* aktivní podíl na tvorbě a řízení rozpočtů, forecastů a strategických finančních cílů společnosti
* komplexní finanční reporting, forecasting a business controlli
* business partnering: poskytování finanční podpory a analýz pro naše Business Line ředitele
* inovace a projekty: aktivní participace na zavádění nových procesů a systémů pro efektivní finanční správureportovani finančních výsledků pro mateřskou společnost dle IRFS a pro interní účely
* komunikace a koordinace s externími partnery (auditoři, daňoví poradci)
* každodenní práce s moderními nástroji, primárně MS Excel/Google Sheets a naším účetním systémem

co vám nabídneme

Randstad je globální lídr v oblasti HR a my víme, že naši lidé jsou naším největším aktivem. Proto pro vás máme připraveno:

* významnou a zodpovědnou roli s reálným dopadem na bussines jedné z největších HR společností na světě
* atraktivní finanční ohodnocení a motivační bonusový program
* skvělý work-life balance: užijete si 30 dní placeného volna a flexibilní pracovní dobu
* podpora vašeho rozvoje: intenzivní zaškolení do našich systémů a procesů, kontinuální vzdělávání a prostor pro seberealizaci
* moderní pracovní prostředí: kancelář v centru Prahy s vynikající dostupností s možností home office
* příjemná firemní kultura: pracujete v přátelském prostředí, kde panuje otevřenost a týmový duch
* komplexní balíček firemních benefitů navolený dle Vašich preferencí

co od vás očekáváme

* vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
* prokazatelné zkušenosti z oblasti financí, controllingu nebo auditu v rozsahu minimálně pět let, z toho alespoň dva roky odpovědnost za vedení týmu
* důkladná orientace v podvojném účetnictví a daňových zákonech ČR (znalost IFRS je velkou výhodou!): zkušenost s finančním výkaznictvím (reportingem) a správou hlavní knihy (GL management)
* hluboké znalosti principů a praxe v oblasti controllingu, včetně rozpočtování, forecastů, finančních analýz a podpory businessových procesů
* výhodou je také zkušenost s mezinárodním prostředím, zejména s problematikou mezifiremních transakcí (intercompany) a konsolidovaného reportingu pro skupinu
* expertíza v MS Excel je pro Vás samozřejmostí
* silné analytické, logické myšlení a proaktivní orientace na výsledek
* samostatnost, pečlivost, asertivita a schopnost pracovat v dynamickém a rychle se měnícím prostředí
* technologická gramotnost a pozitivní vztah k inovacím


jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.

Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.

Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.

Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.


Randstad HR Solutions s.r.o.

Jungmannova 15
Praha 1
Česká republika

Kontaktní osoba:
Tereza Moravová