Specialista veřejných zakázek Praha

Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha

Plat: 53000 - 60000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Vloženo před 4 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Do obchodního týmu hledáme zkušeného kolegu/kolegyni na samostatnou pozici Specialisty veřejných zakázek.

Hledáme klíčového člena obchodního týmu, který v řádu a pravidlech nachází příležitost a ne překážku. Parťáka, který vidí ve veřejných zakázkách možnost, jak dělat věci transparentně, smysluplně a efektivně. Hledáme kolegu nebo kolegyni, který/á se v tomto prostředí cítí jako doma a bude pro nás oporou v celém procesu. Někoho, kdo pomůže obchodnímu týmu dělat správná rozhodnutí správným způsobem.

Co Vás u nás čeká?
• Kompletní příprava a administrace celého procesu výběrových řízení dle platné legislativy převážně v oblasti marketingových aktivit, nákupu zboží a služeb
• Příprava zadávací i smluvní dokumentace ve spolupráci s kolegy z odborných týmů i právního úseku
• Sestavování a hlídání plánu veřejných zakázek
• Administrace zakázek v interním systému, administrace a evidence smluv
• Jednání s dodavateli, obchodními partnery a interními útvary
• Kontrola dodržování povinností a závazků vyplývajících z veřejných zakázek
• Zpracovávání výstupů, statistik a reportů
• Finanční controlling související s vyhodnocením a kontrolou zakázek i následném plněním smluv
• Součinnost při zpracování podkladů pro kontrolní a auditní činnost
• Metodická podpora týmu obchodního úseku v oblasti veřejných zakázek

Nejlépe k nám zapadne ten, kdo má:
• Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání
• Prokazatelnou praxi alespoň 3 roky v oblasti veřejných zakázek v roli zadavatele (výhodou je praxe v sektoru veřejné správy či zdravotnictví)
• Znalost Zákona č. 134/2016 Sb. a schopnost jeho samostatné aplikace
• Pokročilá uživatelská znalost MS Office (Excel, Word)
• Orientace ve vyhláškách a základní právní a ekonomický přehled
• Velmi dobré komunikační a organizační dovednosti, smysl pro detail
• Schopnost koordinace napříč různými odděleními
• Výrazná samostatnost, pečlivost, důslednost a odpovědnost za výsledky

Proč se Vám u nás bude líbit? Nabízíme:
• Nabízíme zajímavou a pestrou práci u českého, stabilního a dlouhodobě prověřeného zaměstnavatele.
• Vaši práci umíme ocenit. Nabízíme motivující finanční ohodnocení, k tomu 13. mzdu a celou řadu dalších benefitů (například stravenky, • FlexiPass v hodnotě 10.000 Kč/rok)
• Jsme moderní v tom, že propagujeme work-life balance. Proto u nás budete mít pružnou a zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin týdně, pět týdnů dovolené, 4 dny osobního volna a možnost home office. Nabízíme možnost průběžného vzdělávání a dalšího osobního rozvoje.

Pracovní smlouvu nabízíme nejprve na dobu určitou na jeden rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.

Místo výkonu práce: Praha 4

Nástup: 1. 10. 2025 nebo dle domluvy.



Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví

Roškotova 1225/1
Praha 4
Česká republika

Kontaktní osoba:
Helena Kubrová