Specialista veřejných zakázek Praha
Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha
Plat: 53000 - 60000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Vloženo před 4 dny
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Vloženo před 4 dny
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Do obchodního týmu hledáme zkušeného kolegu/kolegyni na samostatnou pozici Specialisty veřejných zakázek.Hledáme klíčového člena obchodního týmu, který v řádu a pravidlech nachází příležitost a ne překážku. Parťáka, který vidí ve veřejných zakázkách možnost, jak dělat věci transparentně, smysluplně a efektivně. Hledáme kolegu nebo kolegyni, který/á se v tomto prostředí cítí jako doma a bude pro nás oporou v celém procesu. Někoho, kdo pomůže obchodnímu týmu dělat správná rozhodnutí správným způsobem.
Co Vás u nás čeká?
• Kompletní příprava a administrace celého procesu výběrových řízení dle platné legislativy převážně v oblasti marketingových aktivit, nákupu zboží a služeb
• Příprava zadávací i smluvní dokumentace ve spolupráci s kolegy z odborných týmů i právního úseku
• Sestavování a hlídání plánu veřejných zakázek
• Administrace zakázek v interním systému, administrace a evidence smluv
• Jednání s dodavateli, obchodními partnery a interními útvary
• Kontrola dodržování povinností a závazků vyplývajících z veřejných zakázek
• Zpracovávání výstupů, statistik a reportů
• Finanční controlling související s vyhodnocením a kontrolou zakázek i následném plněním smluv
• Součinnost při zpracování podkladů pro kontrolní a auditní činnost
• Metodická podpora týmu obchodního úseku v oblasti veřejných zakázek
Nejlépe k nám zapadne ten, kdo má:
• Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání
• Prokazatelnou praxi alespoň 3 roky v oblasti veřejných zakázek v roli zadavatele (výhodou je praxe v sektoru veřejné správy či zdravotnictví)
• Znalost Zákona č. 134/2016 Sb. a schopnost jeho samostatné aplikace
• Pokročilá uživatelská znalost MS Office (Excel, Word)
• Orientace ve vyhláškách a základní právní a ekonomický přehled
• Velmi dobré komunikační a organizační dovednosti, smysl pro detail
• Schopnost koordinace napříč různými odděleními
• Výrazná samostatnost, pečlivost, důslednost a odpovědnost za výsledky
Proč se Vám u nás bude líbit? Nabízíme:
• Nabízíme zajímavou a pestrou práci u českého, stabilního a dlouhodobě prověřeného zaměstnavatele.
• Vaši práci umíme ocenit. Nabízíme motivující finanční ohodnocení, k tomu 13. mzdu a celou řadu dalších benefitů (například stravenky, • FlexiPass v hodnotě 10.000 Kč/rok)
• Jsme moderní v tom, že propagujeme work-life balance. Proto u nás budete mít pružnou a zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin týdně, pět týdnů dovolené, 4 dny osobního volna a možnost home office. Nabízíme možnost průběžného vzdělávání a dalšího osobního rozvoje.
Pracovní smlouvu nabízíme nejprve na dobu určitou na jeden rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Místo výkonu práce: Praha 4
Nástup: 1. 10. 2025 nebo dle domluvy.
Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví
Roškotova 1225/1Praha 4
Česká republika
Kontaktní osoba:
Helena Kubrová
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Farmacie a chemický průmysl
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství