Seniorní účetní - možnost částečného home office m/ž Pardubice
Volná místa Pardubice Volná místa bankovnictví a finanční služby Pardubice
Lokalita pracoviště:
Pardubice,
Pardubický
Vloženo před 3 dny
Vloženo před 3 dny
Popis pracovní pozice
Požadujeme
• SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru.• Min. 5 let praxe v oblasti podvojného účetnictví v úrovni samostatné účetní.
• Dobrou znalost DPH a daní z příjmů, orientace ve výkazech účetní závěrky.
• Zkušenost s více klienty vítána.
• Znalost SW Premier výhodou, ne podmínkou.
Nabízíme
• Nadstandardní ohodnocení odpovídající zkušenostem.• Stabilní firmu s mnohaletou tradicí a dobrým jménem v regionu.
• Příjemné a vstřícné prostředí, tým 10 skvělých kolegyň, které pomůžou.
• Flexibilní pracovní doba, možnost částečného home office po zapracování.
• Moderní kancelář s dostupným parkováním a skvělou kávou.
• Veškerá IT technika od firmy DELL.
Místo práce: Pardubice
Termín nástupu: ihned / dle dohody
Zaujala Vás tato nabídka?
Pošlete nám svůj životopis, který bude následně zaslán zaměstnavateli, který se s Vámi rád spojí a domluvíme se na dalším postupu.
Máte dotazy? Ozvěte se, rádi odpovíme.
Náplň práce
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je společnost poskytující zejména účetní, ale také ekonomické a daňové služby „mikro“ a „malým“ firmám v podnikatelské sféře.Koho hledá?
Do svého přátelského týmu hledáme seniorní účetní, která má praxi se zpracováním kompletního účetnictví pro více klientů současně. Pokud se ráda ponoříte do čísel, ale také si ráda popovídáte s kolegyněmi, jste přesně ta, kterou hledáme.
Jak si Vás představují
Společnost hledá zkušenou a samostatnou osobnost, která:
• má přirozený smysl pro pořádek a detail,
• zvládá organizaci práce i v období vyššího zatížení,
• umí efektivně komunikovat (s kolegy i klienty),
• se chce dál rozvíjet a pracovat ve stabilním a podporujícím prostředí.
Co bude Vaší náplní práce
• Úplné účetnictví klientů: podvojné účetnictví (minoritně popř. daňová evidence), evidence pohledávek, majetku a závazků, odpisy, výkazy DPH, KH, SH, příprava pro zpracování Intrastat.
• Závěrkové operace: měsíční výkazy pro klienty, příprava roční účetní závěrky, dokladové inventarizace, popř.příprava na audit.
• Statistiky a administrativa: ekonomické statistické výkazy pro vybrané klienty.
• Práce v účetním systému PREMIER system (zaškolíme, pokud neznáte).
JOBSYSTEM s.r.o.
Lucemburská 2136/1618600 Praha 3
Česká republika
Kontaktní osoba:
Personální asistentka
+420 721 280 719
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Farmacie a chemický průmysl
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství