Administrativní pracovnice skladového systému - back office m/ž Veltrusy

Volná místa Veltrusy Volná místa administrativa Veltrusy

Lokalita pracoviště: Veltrusy, Středočeský
Vloženo před 5 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

• minimálně SŠ ekonomické vzdělání s maturitou nebo VŠ
• dobrá znalost práce na počítači MS Word, Outlook, především Excel na dobré úrovni
• pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost a samostatný přístup k práci
• zkušenosti v oblasti sklad. hospodářství a administrativě výhodou

Nabízíme

• plný pracovní úvazek, možno i zkrácený
• pružná pracovní doba – standardně Po-Pá, s pevnou částí 8:30 – 15:00
• osobní ohodnocení /prémie/ vánoční bonusy
• každoroční navýšení mzdy
• příspěvek na stravu až 2.583 Kč měsíčně (123 Kč/odpracovaný den)
• zaměstnanecké slevy na nákup zboží v našem zahradnickém centru a kavárně
• bezplatné parkování pro auto, kolo nebo motorku přímo v areálu firmy.
• možnost si napracovat hodiny
• osobní rozvoj a školení
• odměna za doporučení nového kolegy ve výši 10 000 Kč (vyplaceno po skončení jeho zkušební doby)

Místo práce: Veltrusy - okres Mělník

Termín nástupu: možný ihned

Kontaktní osoba:
Lenka Jelínková
E-mail: lenka@zahradnictvi-jelinek.cz

Pokud máte zájem o tuto pozici, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis. Těšíme se na vaše životopisy!

Náplň práce

Administrativní pracovník / pracovnice skladového systému - pracovník / pracovnice back office

Zahradnické centrum Jelínek s.r.o.

Zahradnické centrum Jelínek je moderní rodinná firma s dlouholetou tradicí. Na ploše 10 000 m² nabízíme široký sortiment rostlin, zahradnických potřeb a dekorací. Součástí našeho areálu je i oblíbená kavárna, kam si zákazníci rádi přijdou odpočinout. Specializujeme se na zapěstované živé ploty a vzrostlé stromy pro okamžitý efekt zeleně. Zakládáme si na vstřícném přístupu k zákazníkům, přátelské atmosféře a kvalitě služeb.

Více informací o společnosti naleznete na www.zahradnictvi-jelinek.cz.

Máte rád/a pořádek, vyznáte se ve skladovém hospodářství a práce na počítači vás baví?

Náplň práce:
• naskladňování zboží do skladového systému (Winshop)
• drobné účetnické úkony (zápočty, dobropisy, aj.)
• vedení evidence odpisů zboží, reklamací a expirací
• spolupráce s hlavní účetní
• běžná administrativa
• spolupráce s kolegy napříč firmou – žádný stereotyp, ale týmová práce
• podíl na inventurách a dalších činnostech, která vás posune dál
• objednávání zboží dle skladových zásob a statistik prodeje
• vyhledávání nových obchodních příležitostí, podnikatelské myšlení
• občasná výpomoc na pokladně



JOBSYSTEM s.r.o.

Lucemburská 2136/16
18600 Praha 3
Česká republika

Kontaktní osoba:
Personální asistentka   +420 721 280 719