Zákaznický servis Ústí nad Labem

Volná místa Ústí nad Labem Volná místa obchod a prodej Ústí nad Labem

Lokalita pracoviště: Ústí nad Labem, Ústecký
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

* SŠ vzdělání s maturitou
* Komunikativní přístup a smysl pro organizaci
* Zájem o oblast zákaznického servisu nebo logistiky (předchozí zkušenost výhodou, ne podmínkou)
* Hledáme kolegy se znalostí těchto jazyků:
1) němčina (plynně) a angličtina (komunikativně),
2) angličtina (plynně),
3) italština (plynně) a angličtina (komunikativně).
* Kromě jazykových dovedností oceníme:
* Schopnost zvednout telefon místo posílání nekonečných e-mailů.
* Zdravý selský rozum a chuť si nejprve poradit sám/sama, než volat IT.
* Týmového ducha, smysl pro humor a chuť se učit nové věci.

Nabízíme

Specialista zákaznického servisu – evropský trh
Rozšiřujeme náš tým zákaznického servisu a hledáme posily, které chtějí pracovat v mezinárodní společnosti se stabilním zázemím, přátelskou atmosférou a možností skutečně něco ovlivnit.

* 5 týdnů dovolené
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Stravenky nebo závodní stravování
* Firemní akce a příjemnou týmovou kulturu
* Možnost občasné práce z domova
* Zkrácenou pracovní dobu
* Bonusy/prémie
* Mobilní telefon a notebook
* Podporu vzdělávání a školení
* Kafetérii benefitní systém
* Lokalitu Teplice

Náplň práce

* Komunikovat se zákazníky z evropského trhu – telefonicky i e-mailem.
* Zajišťovat každodenní administrativní podporu zákaznického servisu.
* Spolupracovat s kolegy napříč odděleními a zeměmi.
* Navrhovat proaktivní řešení a hledat cesty, jak věci dělat efektivněji.
* Pomáhat budovat vztahy se zákazníky založené na důvěře a spolehlivosti.


Advantage Consulting, s.r.o. Ústí nad Labem

Kontaktní osoba:
Kateřina Dytrtová