Senior Key Account Manager pro moderní trh – cukrovinky Praha

Volná místa Praha Volná místa obchod a prodej Praha

Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Jsme celosvětově významný výrobce cukrovinek a čokoládových specialit a dodáváme do více než 100 zemí světa. Sídlíme v krásných kancelářích v centru Prahy, kam momentálně hledáme parťáka na pozici Senior Key Account Manager, který bude budovat pevné vztahy s našimi klíčovými zákazníky v Praze.
Pozice je vhodná pro zkušené muže i ženy, kteří mají praxi z FMCG společnosti s vyjednáváním s retailovými zákazníky na pozici Key Account Manager a výbornou znalost angličtiny. Jedná se o kancelářskou pozici s občasnými výjezdy za zákazníky.
Kromě atraktivní mzdy vám nabídneme vysoké roční bonusy, plně hrazený iPhone 15, novou Škodu Superb v plném vybavení i k soukromým účelům, flexibilní pracovní dobu, home office, příspěvky na stravování i penzijko, mnoho firemních akcí v podobě společných dovolených na horách, u moře, ve wellness, velmi osobní přístup k zaměstnancům a práci v příjemné a uvolněné atmosféře rodinné společnosti. Našich zaměstnanců si ceníme a dbáme na jejich work-life balance. Nabízíme spolupráci na HPP s nástupem možným ihned či dohodou.

zkušenosti s retailovými zákazníky z FMCG společnosti na pozici Key Account Manager PODMÍNKOU
výborná znalost angličtiny je nezbytná, budete prezentovat své výsledky i zahraničnímu vedení společnosti
také se neobejdete bez pokročilé znalosti Excelu
máte analytické myšlení a zvládnete si efektivně rozplánovat celoroční budget
baví vás práce obchodníka a chcete mít za sebou skvělé výsledky
máte bydliště v Praze

Nabízíme

fixní mzdové ohodnocení ve výši 90 000 – 120 000 Kč hrubého měsíčně
roční bonus v hodnotě až 4 měsíčních mezd na základě splnění prodejních cílů a výsledků společnosti
plně hrazený iPhone 15, laptop a služební vůz nová Škoda Superb v automatu a plném vybavení i k soukromým účelům
flexibilní pracovní doba
home office možný 1x týdně
25 dní dovolené
příspěvky na stravování v hodnotě 130 Kč denně
příspěvky na penzijní připojištění až 1 000 Kč měsíčně
důkladné zaškolení – u nás nebudete vhozeni do vody
firemní společenské akce a teambuildingy v ČR i zahraničí (konference, dovolená u moře, lyžování na horách, cyklovýlety, wellness pobyty a mnoho dalšího)
nabízíme velmi osobní přístup k zaměstnancům a vztahy založené na důvěře
sídlíme v krásných kancelářích v centru Prahy
smlouva na HPP
nástup možný ihned či dohodou


NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Náplň práce

budete plně zodpovědný za portfolio retailových zákazníků z moderního trhu, se kterými budete rozvíjet spolupráci a obchodní vztahy
připravovat roční zákaznické plány a vyhodnocovat plnění plánů
plánovat, koordinovat a vyhodnocovat marketingové aktivity u daných zákazníků
budete mít plnou zodpovědnost za nastavený budget, kontrolu čerpání budgetu a sledování platební morálky zákazníků
prezentovat nové výrobky a akce, zařazovat výrobky do listingu
řešit reklamace ve spolupráci s finančním oddělením a oddělením zákaznické péče
analyzovat prodejní data, optimalizovat objemy prodeje a prezentovat výsledky vedení společnosti (v češtině i v angličtině)
vést obchodní jednání se zákazníky a koordinovat uzavírání ročních smluv
řídit merchandising a optimalizovat trasy obchodního reprezentanta
připravovat forecast
párkrát za měsíc navštívíte zákazníky osobně spolu s obchodním reprezentantem
sledovat konkurenční aktivity a chování zákazníků i koncových spotřebitelů


ManpowerGroup s.r.o.

Na Florenci 2116/15
Praha 1
Česko

Kontaktní osoba:
Andrea Bolvanová