Obchodní referent-ka/expedient Turnov
Volná místa Turnov Volná místa obchod a prodej Turnov
Lokalita pracoviště:
Turnov,
Liberecký
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Hledám všestranného kandidáta, který si bude vědět rady se zadanými úkoly a bude podporou zavedenému obchodnímu týmu.SŠ ideálně ekonomického nebo technického zaměření
Chuť se učit a hlavně se nebát komunikovat
Zkušenosti s fakturací a logistikou pro vás budou velkou výhodou a pomohou se rychleji zorientovat v problematice
Znalost MS Excel
Pokročilá znalost angličtiny (písemná i ústní komunikace se zákazníky)
ŘP sk. B a hlavně se nebát řídit
Zkušenost z obchodu výhodou
Dobrá organizace práce
Týmový hráč, který je vždy připraven pomoci kolegům
Nabízíme
Být součástí týmu, který vyrábí jedinečné stroje pro jedinečné zákazníky po celém světěUplatnění zkušeností s prostorem pro vlastní kreativitu
Přátelský kolektiv s rodinnou atmosférou
Pružnou pracovní dobu
Benefitní systém formou Cafeterie
13. plat
Jazykové a odborné vzdělávání
Týden dovolené navíc
Obědy za 10 Kč ve vlastní jídelně
Občerstvení na pracovišti
Zvýhodněný mobilní tarif
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Náplň práce
Komunikace se zákazníky při přípravě nabídek na náhradní díly, servisní výjezdy a jednodušší zakázky, získává k nim podklady a vystavuje fakturyZpracovává objednávky (prověřuje ceny), kontroluje rozpracovanost, hlídá termíny dodání (komunikace s výrobou), připravuje expedice (balení) včetně zajištění přepravy
Organizuje dopravy, balení, expedice pro ČR a zejména zahraničí
Připravuje dodací listy
Vyřizuje celní řízení při expedici/importu zakázek a vystavuje expediční dokumenty a faktury ve spolupráci s celní agenturou
Poskytuje podklady pro Intrastat a ČSÚ
Komunikuje s externí účetní a pomáhá přiřazovat nespárované platby
Kompletuje manuály ke strojům (tisk, případný překlad)
Občasná administrativní podpora pro kolegy z oddělení
ManpowerGroup s.r.o.
Na Florenci 2116/15Praha 1
Česko
Kontaktní osoba:
Markéta Benko
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství