Finanční ředitel - Nymburk
Volná místa Nymburk Volná místa bankovnictví a finanční služby Nymburk
Lokalita pracoviště:
Nymburk,
Středočeský
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Pro společnost vyrábějící elektroniku hledáme zkušeného FINANČNÍHO ŘEDITELE.SŠ/VŠ vzdělání v oboru finance, účetnictví, ekonomie nebo příbuzném oboru (výhodou certifikace CPA, ACCA, CMA nebo titul hlavního účetního)
Praxe min 8 let zkušeností v oblasti financí nebo účetnictví – z toho min 3 roky na vedoucí pozici (např. finanční manažer, kontrolor), ve větší nebo nadnárodní společnosti
Výborná znalost účetních standardů ČR a EU
Znalost SAP a dalších finančních nástrojů výhodou
Silné dovednosti v oblasti finanční analýzy, výkaznictví a řízení rizik
Strategické myšlení a obchodní uvažování, odolnost vůči stresu
Schopnost vést tým a spolupracovat napříč odděleními
Anglický jazyk - pokročilá komunikace (slovem i písmem)
Český jazyk – komunikace na úrovni rodilého mluvčího
Nabízíme
Půlroční a roční bonusPříspěvek na stravování
Příspěvek na dopravu
Příspěvek na Multisportku
Možnost profesního růstu
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Náplň práce
Finanční strategie a provoz:Podpora CFO při tvorbě finanční strategie, řízení rozpočtu, kapitálových operacích a kontrole rizik s cílem naplnit strategické cíle společnosti
Optimalizace finančního systému, zlepšování interních procesů, politik a kontrolních mechanismů pro zajištění souladu s předpisy
Finanční výkaznictví a analýzy:
Zavedení účetního systému v souladu s českými i mezinárodními účetními standardy, nastavení účetních položek a organizace měsíční závěrek
Dohled nad účetními procesy pro zajištění správnosti aktiv, pasiv a věrohodnosti výsledků hospodaření
Vedení finančních analýz, plánování daní a kontrola nákladů
Udržování vztahů s bankami, daňovými úřady, auditory a dalšími externími institucemi
Podpora obchodních rozhodnutí:
Účast na klíčových rozhodnutích vedení, poskytování datově podložených finančních doporučení
Koordinace obchodních oddělení a nastavení odpovídajících procesů pro dosažení požadovaných finančních výsledků
Vedení týmu:
Rozvoj finančního týmu, budování profesionálního pracovního prostředí
Compliance a regulace:
Zajištění souladu s právními předpisy v oblasti správy společnosti, daní, fondů a finančních regulací v rámci Evropské unie
ManpowerGroup s.r.o.
Na Florenci 2116/15Praha 1
Česko
Kontaktní osoba:
Simona Janková
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství