Konzultant/ka pro ERP -finance a účetnictví Praha 8-Karlín
Volná místa informační technologie Praha 8-Karlín
Lokalita pracoviště:
Praha 8-Karlín,
Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Pro našeho klienta, českou IT firmu, která více než 25 let implementuje a spravuje podnikové informační systémy pro své klienty v ČR i zahraničí, hledáme pro rozšíření týmu v Praze vhodného kandidáta nebo kandidátku na pozici Konzultant/ka pro ERP-finance a účetnictvíVaší náplní práce bude:
-Odborné poradenství a podpora uživatelů ERP systému v této oblasti.
-Spolupráce na implementaci ERP informačního systému Oracle JD Edwards, Oracle EBS nebo Oracle Cloud ERP se zaměřením na účetnictví a finance u klientů.
Vaše klíčové zodpovědnosti budou:
-Školení zákazníků v oblasti finančních modulů ERP systému.
-Analýza a návrh procesních řešení v oblasti účetnictví a financí.
-Doporučení optimálního využití aplikace k pokrytí podnikových procesů.
-Úpravy aplikace dle požadavků zákazníků.
-Import a zpracování účetních a finančních dat v rámci ERP systému.
Požadujeme:
-Znalost procesů v oblasti účetnictví a financí v souladu s platnou legislativou České republiky.
-Zkušenost s podnikovými informačními systémy v oblasti účetnictví a financí.
-Komunikativní znalost anglického jazyka (prezentace a školení probíhají i v angličtině).
-Silné analytické a konzultační schopnosti – pravidelná komunikace se zákazníky a poskytování odborného poradenství.
-Komunikativnost a pro-klientský přístup
Výhodou je:
-Praktická zkušenost s ERP systémy využívanými v České republice (SAP, Microsoft, Helios, K2, Pohoda) nebo znalost Oracle JD Edwards EnterpriseOne, Oracle EBS nebo Oracle ERP Cloud.
-Znalost SQL a práce s databázemi.
-Orientace v mezinárodních účetních standardech (IFRS, GAAP).
Nabízíme:
-Stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr v moderní technologické společnosti sledující aktuální trendy v oblasti informačních a komunikačních technologií.
-Možnost spolupráce s experty v oboru a příležitost pro kariérní růst.
-Odpovídající finanční ohodnocení a možnost profesního rozvoje.
-Účast na zajímavých projektech pro významné korporátní zákazníky.
Benefity:
o 25 dní dovolené
o Pružná pracovní doba a možnost home office
o Služební telefon a notebook
o Stravenky a další zaměstnanecké výhody
o Možnost vzdělávání a certifikace v oblasti ERP
Místo výkonu práce: Praha – Karlín (Futurama Business Park, u stanice metra „Invalidovna“).
JISTU recruitment s.r.o.
Kontaktní osoba:
Ing. Dita Sukupová
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství