Receptionist / Recepční ve Fleksi Praha 4
Volná místa Praha 4 Volná místa administrativa Praha 4
Lokalita pracoviště:
Praha 4,
Hlavní město Praha
Aktualizováno před 18 dny
Aktualizováno před 18 dny
Popis pracovní pozice
Požadujeme
• Min. SŠ vzdělání• Velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office, práce s interními systémy, kalendáře, tabulky, sdílené dokumenty apod.)
• Předchozí zkušenost na recepci nebo v administrativě výhodou
• Organizační dovednosti
• Vysoká míra samostatnosti – být schopen/schopna řešit ad-hoc problémy a mít aktivní / samostatný přístup k řešení provozních úkolů
• Příjemné, reprezentativní vystupování a proklientský přístup
• Zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilita a ochota učit se novým věcem
• Komunikativní angličtina (alespoň B2 – komunikace s klienty i v angličtině)
• Čeština na úrovni rodilého mluvčího nebo minimálně C1
Nabízíme
• Přátelský tým a příjemné & moderní pracovní prostředí• Možnost být součástí nového a moderního pracovního prostoru na Brumlovce
• Zázemí stabilní české společnosti (součást koncernu Passerinvest)
• Nadstandardní zaměstnanecké benefity
• Odpovídající mzdové ohodnocení
Zaujala vás nabídka? Ozvěte se nám – těšíme se na vás!
Místo práce: Praha 4
Nástup: ideálně ihned, případně dle dohody
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: hr@passerinvest.cz.
Náplň práce
FLEKSI, nový projekt koncernu Passerinvest, nabízí sdílené kanceláře a místo pro coworking v Budově B, Beta a Filadelfie na Brumlovce.Chcete být součástí moderního projektu? Setkávat se s inspirativními lidmi a tvořit novou komunitu? Ozvěte se!
Hledáme posilu do našeho týmu!
Do moderních prostor na Brumlovce hledáme profesionální a organizovanou kolegyni/kolegu na pozici Receptionist & Office Assistant. Úspěšný kandidát bude zajišťovat hladký chod recepce, efektivní komunikaci s návštěvníky a zajištění vysoké úrovně zákaznické péče, která/ý bude nejen prvním kontaktem pro naše klienty, ale také administrativní oporou našeho teamu.
Více informací o společnosti najdete na www.fleksi.cz.
Co bude náplní práce?
• Profesionální péče o klienty i prostory společnosti FLEKSI
• Přijímání a uvádění klientů, hostů a obchodních partnerů
• Příprava a koordinace zasedacích místností
• Budování přátelské a vstřícné komunity v prostorách FLEKSI
• Běžná administrativa – objednávky kancelářských potřeb, sledování stavu zásob a inventáře, kurýři, zajištění včasného objednávání potřebného materiálu jak pro provoz, tak pro eventy, občerstvení, fakturace a další provozní úkoly
• Komunikace s dodavateli
• Podpora při pořádání firemních akcí a komunitních eventů
JOBSYSTEM s.r.o.
Lucemburská 2136/1618600 Praha 3
Česká republika
Kontaktní osoba:
Personální asistentka
+420 721 280 719
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství