Receptionist / Recepční ve Fleksi Praha 4

Volná místa Praha 4 Volná místa administrativa Praha 4

Lokalita pracoviště: Praha 4, Hlavní město Praha
Aktualizováno před 18 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

• Min. SŠ vzdělání
• Velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office, práce s interními systémy, kalendáře, tabulky, sdílené dokumenty apod.)
• Předchozí zkušenost na recepci nebo v administrativě výhodou
• Organizační dovednosti
• Vysoká míra samostatnosti – být schopen/schopna řešit ad-hoc problémy a mít aktivní / samostatný přístup k řešení provozních úkolů
• Příjemné, reprezentativní vystupování a proklientský přístup
• Zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilita a ochota učit se novým věcem
• Komunikativní angličtina (alespoň B2 – komunikace s klienty i v angličtině)
• Čeština na úrovni rodilého mluvčího nebo minimálně C1

Nabízíme

• Přátelský tým a příjemné & moderní pracovní prostředí
• Možnost být součástí nového a moderního pracovního prostoru na Brumlovce
• Zázemí stabilní české společnosti (součást koncernu Passerinvest)
• Nadstandardní zaměstnanecké benefity
• Odpovídající mzdové ohodnocení

Zaujala vás nabídka? Ozvěte se nám – těšíme se na vás!

Místo práce: Praha 4

Nástup: ideálně ihned, případně dle dohody

V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: hr@passerinvest.cz.

Náplň práce

FLEKSI, nový projekt koncernu Passerinvest, nabízí sdílené kanceláře a místo pro coworking v Budově B, Beta a Filadelfie na Brumlovce.

Chcete být součástí moderního projektu? Setkávat se s inspirativními lidmi a tvořit novou komunitu? Ozvěte se!

Hledáme posilu do našeho týmu!

Do moderních prostor na Brumlovce hledáme profesionální a organizovanou kolegyni/kolegu na pozici Receptionist & Office Assistant. Úspěšný kandidát bude zajišťovat hladký chod recepce, efektivní komunikaci s návštěvníky a zajištění vysoké úrovně zákaznické péče, která/ý bude nejen prvním kontaktem pro naše klienty, ale také administrativní oporou našeho teamu.

Více informací o společnosti najdete na www.fleksi.cz.

Co bude náplní práce?
• Profesionální péče o klienty i prostory společnosti FLEKSI
• Přijímání a uvádění klientů, hostů a obchodních partnerů
• Příprava a koordinace zasedacích místností
• Budování přátelské a vstřícné komunity v prostorách FLEKSI
• Běžná administrativa – objednávky kancelářských potřeb, sledování stavu zásob a inventáře, kurýři, zajištění včasného objednávání potřebného materiálu jak pro provoz, tak pro eventy, občerstvení, fakturace a další provozní úkoly
• Komunikace s dodavateli
• Podpora při pořádání firemních akcí a komunitních eventů



JOBSYSTEM s.r.o.

Lucemburská 2136/16
18600 Praha 3
Česká republika

Kontaktní osoba:
Personální asistentka   +420 721 280 719