Specialista Middle Office (zaškolíme Vás, rozsáhlé benefity a HO možný 3x týdně) Praha

Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha

Plat: 36500 - 44000 Kč/měsíc
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Pro našeho významného klienta, společnost, která rozsvěcí domovy a je součástí silné skupiny, je dodavatelem elektřiny a plynu v České republice a na Slovensku, hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Specialista Middle Office. Velikost a síla skupiny je pro zaměstnance zárukou stabilního zázemí.

Náplň práce:
* Administrativní podpora přidělených Key Account Managerů (jedná se o administrativu, nikoliv o navolávání hovorů apod.).
* Podpora při tvorbě smluvní dokumentace.
* Příprava podkladů pro internetové aukce.
* Přebírání a vyřizování požadavků zákazníků ve svěřeném segmentu.
* Komunikace s ostatními odděleními v návaznosti na požadavky zákazníků.
* Zadávání a správa nákupních požadavků.
* Zpracování zákaznických smluv - příjem, kontrola a jejich další zpracování.

Požadujeme:
* SŠ vzdělání s maturitou (pozice je vhodná i pro absolventy SŠ/VŠ).
* Samostatnost a schopnost vidět věci v souvislostech.
* Proaktivitu a silné komunikativní dovednosti.
* Smysl pro detail a týmovost – bez nich by to u nás nešlo.
* Analytické myšlení a hledání prostoru pro inovace.
* Znalost ZIS/CRM je výhodou, ale zvládneme i doučit.
* Zkušenosti z oblasti energetiky mohou být výhodou, ale nejsou v tomto případě podmínkou.

Nabízíme:
* Za Vaši práci Vás čeká nejen měsíční odměna, ale i roční bonusy závislé na výsledcích společnosti a Vašem pracovním nasazení.
* Snažíme se, aby naše kancelář byla příjemným místem, kde se nám dobře pracuje. Proto jsme v roce 2023 otevřeli nově zrekonstruované moderní kanceláře, jejichž součástí je i samostatný prostor na stravování.
* Na pracovišti je pro nás důležitá přátelská atmosféra. Protože práce není všechno, rádi spolu podnikáme různé akce, třeba společnou grilovačku, herní turnaje, degustace apod.
* Všem našim zaměstnancům nabízíme širokou škálu firemních benefitů. Přispíváme na roční kupon MHD, na penzijní či životní pojištění, na Multisport kartu, na cestovní pojištění (a to i pro rodinu), nabízíme volnočasové poukázky, samozřejmostí je 5 týdnů dovolené, sick days a příspěvek na stravování.
* Zaměstnanci společnosti si také mohou sjednat výhodnější mobilní tarif nebo využít speciální zaměstnanecké ceny elektřiny a plynu.
* Snažíme se podporovat osobní i profesní rozvoj našich zaměstnanců formou různých školení, kurzů a workshopů.
* Možnost kariérního růstu.
* Pružnou pracovní dobu: pevná část 09:00 – 16:00 hod., zbytek flexibilně.
* Práci z domova (home office) možnou 3x týdně.
* Pracovní smlouvu na dobu neurčitou.
* Nástup možný ihned či dle domluvy.
* Místo výkonu práce: Praha 1 (s výbornou dostupností MHD).

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.

Na Kozačce 1289/7
Praha 2 - Vinohrady
Česká republika

Kontaktní osoba:
personální konzultant