Office manažerka - Praha

Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha

Plat: 45000 - 57000 Kč/měsíc
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Pro významnou originální zahraniční farmaceutickou společnost hledáme pozici office manažerky s komplexní pracovní náplní včetně podpůrných činností a asistence řediteli.

Lokalita: jihovýchodní část Prahy

Co budete náplní Vaší práce:

* Zajistíte chod kanceláře a podporu ostatních týmů v rámci každodenních činností

* Zajistíte asistenci řediteli společnosti - např. správa kalendáře a organizace schůzek

* Budete mít na starosti evidenci příchozí pošty, telefonních hovorů

* Zajistíte také správu vozového parku a telefonních služeb společnosti

* Budete pracovat se CRM a databázemi

* Budete vypomáhat marketingového oddělení např. při organizaci akcí či s marketingovými materiály

* Do budoucna a po kompletním zaučení se budete starat o část finančních záležitostí

Co Vám Nabízíme:

* Zázemí v mezinárodní originální farmaceutické společnosti

* Komplexní dynamickou pracovní pozici

* Dlouhodobou spolupráci ve stabilní společnosti

* Práci v menším kolektivu

* Zázemí moderních prostor společnosti

* Řadu firemních benefitů vč. 5 týdnů dovolené, sick days

Požadavky

* Středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou

* Pracovní zkušenost na obdobné pozici alespoň 2 roky

* Anglický jazyk na úrovni minimálně A2/B1 v ústní a písemné formě

* Uživatelská znalost MS Word, Excel, PowerPoint

* Ochota docházet do kanceláře na denní bázi

* Samostatnost a proaktivní přístup k práci

* Organizační dovednosti

* Zájem učit se nové věci


ProfesKontakt, s.r.o.

Dělnická 213/12
Praha 7
Česká republika

Kontaktní osoba:
Denisa Šímová   731 505 299