Specialista/ka správy pohledávek – vhodné i bez praxe, práce z domova až 90 % času Brno

Volná místa Brno Volná místa bankovnictví a finanční služby Brno

Lokalita pracoviště: Brno, Jihomoravský
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Jste komunikačně zdatní, baví vás vyjednávání a hledání řešení v obtížných finančních situacích?

Hledáme Specialistu/ku správy pohledávek (Inkaso) do přední nebankovní společnosti. Pokud se nebojíte aktivně komunikovat s klienty s pohledávkami po splatnosti a chcete se podílet na klíčovém procesu správy pohledávek, ozvěte se nám!

náplň práce

*
kontakt s klienty (aktivní/pasivní) s pohledávkami po splatnosti a zjišťování příčin nesplácení


* sjednávání a monitoring individuálních platebních plánů
* vedení záznamů o jednáních a aktualizace dat v systémech
* hodnocení platební morálky a rizikovosti případů
* připravení a předání pohledávek k právnímu řízení
* dodržování interních procesů, etiky a platné legislativy

co vám nabídneme

* možnost využívat 90% home-office po zaučení
* měsíční bonusy
* 25 dní dovolené
* 2 sick days
* vzdělávací programy
* jazykové kurzy
* příspěvek na penzijní připojištění
* benefitní karta Edenred
* osobní ohodnocení
* teambuildingy

co od vás očekáváme

* čeština (na úrovni rodilého mluvčího)
* středoškolské vzdělání s maturitou
* zkušenost v customer service výhodou

jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.

Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.

Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.

Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.


Randstad HR Solutions s.r.o.

Jungmannova 15
Praha 1
Česká republika

Kontaktní osoba:
Klaudia Szofer