Supply Chain Analyst (m/ž) Šternberk
Volná místa Šternberk Volná místa logistika a doprava Šternberk
Lokalita pracoviště:
Šternberk,
Olomoucký
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Hledáme novou posilu, která propojí data s realitou skladu a transformuje logistické a skladovací procesy u našeho klienta. Budete se pohybovat mezi analýzou, optimalizací a implementací systémových změn, za účelem zajištění hladkého toku materiálu ve výrobním podniku.náplň práce
* Optimalizace zásob a rozmístění: Ponoříte se do analýzy skladových zásob (sledování trendů, identifikace chyb) a aktivně navrhnete opatření pro optimalizaci množství, rozmístění a rotace artiklů.
* Procesní zlepšování (Process Improvement): Budete hledat kritická místa v rámci skladových operací. Identifikace, analýza a návrh efektivnějších strategií (včetně řešení chyb při fakturaci, kompletaci a výdeji) s cílem zvýšit efektivitu a snížit provozní ztráty.
* Systémová expertíza a implementace: Budete aktivně pracovat s ERP/WMS systémy (Oracle a další). Vaší klíčovou rolí bude Key User při zavádění nového ERP a následná implementace a správa skladových informačních systémů.
* Tvorba reportů a komunikace: Zpracování komplexních dat do srozumitelných reportů a analýz. Budete pravidelně komunikovat a spolupracovat s logistikou, nákupem, výrobou, servisem a oddělením změnových řízení pro zajištění perfektní synchronizace poptávky a stavu zásob.
co vám nabídneme
Finanční odměny a jistota
* roční bonus (až 13. mzda)
* příspěvek na penzijní připojištění
* náborový a doporučující příspěvek
Volno a zdraví
* 22 dnů dovolené + 5 dnů zdravotního volna (sick days)
* stravenky
* nadstandardní lékařská péče a bezplatné očkování proti chřipce
Rozvoj a volný čas
* vzdělávání a odborné kurzy pro kariérní růst
* slevy na kulturu, sport a volnočasové aktivity
* firemní akce a teambuildingy
co od vás očekáváme
* Praxe a vzdělání: SŠ/VŠ vzdělání (ideálně v logistice, ekonomii nebo technice) a prokazatelná praxe v oblasti skladové logistiky/analytiky ve výrobní společnosti.
* Analytické a systémové dovednosti: Vynikající analytické myšlení a schopnost pracovat s velkými datovými sadami. Pokročilá znalost MS Excel (kontingenční tabulky, Power Query, makra) a ideálně zkušenost s Power BI nebo jiným reportingovým nástrojem.
* Znalost systémů: Hluboká zkušenost s ERP nebo WMS systémy (např. Oracle, WMS, SAP).
* Jazykové dovednosti: Znalost anglického jazyka na alespoň mírně pokročilé úrovni pro komunikaci s dodavateli, čtení dokumentace, apod.
* Měkké dovednosti: Schopnost efektivní týmové práce a komunikace napříč odděleními (od skladníků po management) a proaktivní přístup k prosazování a obhajobě navržených změn.
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Randstad HR Solutions s.r.o.
Jungmannova 15Praha 1
Česká republika
Kontaktní osoba:
Erika Balejová
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství