Administrátor/specialista zákaznického servisu - Logistika – Praha 6

Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha

Plat: 35000 - 45000 Kč/měsíc
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Praha 6 | cca od 35–45.000 Kč | HPP – plný úvazek | IHNED

Hledáte stabilní dlouhodobou spolupráci na HPP?
Máte zkušenosti ze zákaznického servisu nebo logistiky a umíte pracovat v MS Excel nebo jste absolvent s logistickým/dopravním vzděláním?
Hledám posilu do menšího sehraného týmu fajn kolegů, kde se řeší vše kolem zákaznických požadavků a spolupráci s dopravou, skladem, celním odd. apod.

Co Vás čeká?


* zpracování objednávek a požadavků zákazníků (příjem/výdej, doprava, balení, celní služby)

* komunikace se zákazníky, řidiči i kolegy napříč odděleními

* práce s daty v systémech TMS a WMS, práce s Excelovými tabulkami, vkládání a úprava dat

* koordinace mezi zákazníky, skladem, dopravou, celním oddělením a účtárnou

Koho hledáme?


* spolehlivé a stabilní kandidáty, kteří umí komunikovat se zákazníky a zpracovávat administrativu

* kandidáty, kteří se umí domluvit v AJ nebo NJ (minimálně B1 - písemná i mluvená forma)

* kandidáty se znalostí Excelu (vzorce, práce s daty)

* kandidáty se zkušenostmi v zákaznickém servisu/logistice, vhodné i pro absolventy s logistickým/dopravním vzděláním

Co nabízíme?


* mzda cca od 35 až 45.000 Kč - dle zkušeností

* plný úvazek, pracovní doba cca 8:00 –16:30

* 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál a další benefity

* stabilní a přátelský tým, dlouhodobá spolupráce na dobu neurčitou

* příjemné zázemí v Praze 6 s možností parkování


ProfesKontakt, s.r.o.

Dělnická 213/12
Praha 7
Česká republika

Kontaktní osoba:
Bc. Romana Koudelková   736 482 328