Firemní recepční Praha

Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha

Plat: 38000 - 40000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

- výborné komunikační a organizační schopnosti
- samostatnost, pečlivost a příjemné vystupování
- dobrou znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook)
- základní znalost angličtiny pro běžnou komunikaci (telefonát, návštěvy)
- zkušenost z podobné pozice výhodou, nikoli podmínkou

Nabízíme

- 5 týdnů dovolené a sick days
- příspěvky na stravování, volnočasové aktivity a penzijní připojištění
- možnost výuky angličtiny
- občerstvení na pracovišti
- možnost dalšího rozvoje

Náplň práce

Pro našeho klienta, moderní a stabilní společnost se sídlem v Praze 4, hledáme usměvavou, zodpovědnou a komunikativní osobnost, která zajistí plynulý chod recepce a poskytne administrativní podporu celému týmu. Tato pozice je ideální pro někoho, kdo má rád práci s lidmi, pečlivost a pořádek, a hledá příjemné pracovní prostředí s možností dlouhodobé spolupráce.

Náplň práce:

- zajištění každodenního chodu recepce a kanceláře
- vítání návštěv, obsluha telefonní ústředny a péče o hosty
- organizace schůzek, správa kalendářů a příprava zasedacích místností
- správa pošty a kurýrních služeb, evidence dokumentů a faktur
- administrativní podpora vedení společnosti a jednotlivých oddělení
- péče o kancelářské prostředí (objednávky kancelářských potřeb, občerstvení apod.)
- komunikace s dodavateli a zajištění běžného servisu

Hlavní pracovní poměr
Pracovní doba: 9:00–17:30 (případně 8:30–17:00)


Grafton Recruitment s.r.o.

Palladium, Na Poříčí 3a
Praha 1
Česká republika

Kontaktní osoba:
Úřad *8FB97B94BF57552B75CB5B634AD69EB536B0C227