Koordinátor(ka) / náborář(ka) personální agentury - zkrácený úvazek České Budějovice

Volná místa České Budějovice Volná místa lidské zdroje České Budějovice

Plat: 18000 - 22000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: České Budějovice, Jihočeský
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Co by vám nemělo chybět?
• Alespoň malá zkušenost z prostředí personální agentury či interního HR.
• SŠ vzdělání a pokročilá znalost MS Excel, Word, Outlook, Power point…
• Aktivní přístup, samostatnost, výborné komunikační a organizační schopnosti.
• Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič.
• Časová flexibilita (předávání i na noční směny) a odolnost vůči stresu.
• Znalost ukrajinštiny nebo ruštiny výhodou (nikoliv podmínkou).

Nabízíme

Co nabízíme?
• Zkrácený úvazek (dle domluvy), do budoucna možnost plného úvazku.
• Zázemí stabilní společnosti s přátelským kolektivem, domovskou kancelář v lokalitě ČB - Lannova třída.
• 100% podporu a zaškolení od kolegů z ostatních poboček, možnost profesního růstu.
• Základní mzdu v rozmezí 18 000–22 000 Kč dle rozsahu úvazku a zkušeností + navazující systém finančních bonusů.
• Služební automobil, telefon a NTB samozřejmostí.
• 25 dní dovolené po odpracovaném roce, příspěvek na stravování, flexibilní pracovní dobu.
• Nástup možný ihned nebo dohodou.

Náplň práce

Hledáte dynamickou práci, kde rozhodně nehrozí stereotyp? Umíte jednat s lidmi, máte organizační schopnosti a láká vás prostředí personální agentury? Pak hledáme právě vás!

Do našeho týmu zkušených profesionálů hledáme posilu pro rozjezd nové pobočky v ČB. Vítáme juniorní kandidáty, kteří vědí o čem to je, chtějí se dále posouvat a stanou se klíčovým článkem mezi našimi klienty a zaměstnanci.

Co bude vaším úkolem?
• Nábor, komunikace, koordinace a podpora přidělených pracovníků – pohovory s kandidáty, plánování směn, školení, doprovod na 1. směnu atd.
• Vedení potřebné administrativy (docházky, pracovní smlouvy, podklady pro mzdy, reporting apod.)
• Komunikace s klienty (napříč HR, výrobou, logistikou) – řešení provozních požadavků a personálních potřeb, zajištění případných personálních náhrad apod.
• Řešení každodenních provozních situací a operativních úkolů.


Triangle Recruitment CZ s.r.o.

Sady Pětatřicátníků 23
Plzeň
Česká republika

Kontaktní osoba:
Marcela Bočková