Koordinátor(ka) / náborář(ka) personální agentury - zkrácený úvazek České Budějovice
Volná místa České Budějovice Volná místa lidské zdroje České Budějovice
Plat: 18000 - 22000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: České Budějovice, Jihočeský
Aktualizováno dnes
Lokalita pracoviště: České Budějovice, Jihočeský
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Co by vám nemělo chybět?• Alespoň malá zkušenost z prostředí personální agentury či interního HR.
• SŠ vzdělání a pokročilá znalost MS Excel, Word, Outlook, Power point…
• Aktivní přístup, samostatnost, výborné komunikační a organizační schopnosti.
• Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič.
• Časová flexibilita (předávání i na noční směny) a odolnost vůči stresu.
• Znalost ukrajinštiny nebo ruštiny výhodou (nikoliv podmínkou).
Nabízíme
Co nabízíme?• Zkrácený úvazek (dle domluvy), do budoucna možnost plného úvazku.
• Zázemí stabilní společnosti s přátelským kolektivem, domovskou kancelář v lokalitě ČB - Lannova třída.
• 100% podporu a zaškolení od kolegů z ostatních poboček, možnost profesního růstu.
• Základní mzdu v rozmezí 18 000–22 000 Kč dle rozsahu úvazku a zkušeností + navazující systém finančních bonusů.
• Služební automobil, telefon a NTB samozřejmostí.
• 25 dní dovolené po odpracovaném roce, příspěvek na stravování, flexibilní pracovní dobu.
• Nástup možný ihned nebo dohodou.
Náplň práce
Hledáte dynamickou práci, kde rozhodně nehrozí stereotyp? Umíte jednat s lidmi, máte organizační schopnosti a láká vás prostředí personální agentury? Pak hledáme právě vás!Do našeho týmu zkušených profesionálů hledáme posilu pro rozjezd nové pobočky v ČB. Vítáme juniorní kandidáty, kteří vědí o čem to je, chtějí se dále posouvat a stanou se klíčovým článkem mezi našimi klienty a zaměstnanci.
Co bude vaším úkolem?
• Nábor, komunikace, koordinace a podpora přidělených pracovníků – pohovory s kandidáty, plánování směn, školení, doprovod na 1. směnu atd.
• Vedení potřebné administrativy (docházky, pracovní smlouvy, podklady pro mzdy, reporting apod.)
• Komunikace s klienty (napříč HR, výrobou, logistikou) – řešení provozních požadavků a personálních potřeb, zajištění případných personálních náhrad apod.
• Řešení každodenních provozních situací a operativních úkolů.
Triangle Recruitment CZ s.r.o.
Sady Pětatřicátníků 23Plzeň
Česká republika
Kontaktní osoba:
Marcela Bočková
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství