Specialistka / specialista prodeje zájezdů CK Plzeň
Volná místa Plzeň Volná místa administrativa Plzeň
Lokalita pracoviště:
Plzeň,
Plzeňský
Vloženo před 4 dny
Vloženo před 4 dny
Popis pracovní pozice
Požadujeme
• Vzdělání: Ukončené střední všeobecné vzdělání (gymnázium) zakončené maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání nebo bakalářské nebo magisterské.• PC dovednosti: Výborná uživatelská znalost práce s PC a základními textovými a tabulkovými programy, ovládání rezervačních programů nebo jiných programů výhodou.
• Komunikační schopnosti: Komunikativní a příjemné vystupování, dobré vyjadřovací a organizační schopnosti.
• Osobní předpoklady: Schopnost samostatné i týmové práce, systematičnost, pečlivost, bystrost, znalost aspoň jednoho světového jazyka výhodou.
• Zkušenosti: Zkušenost v oboru cestovního ruchu je výhodou, rádi však dáme šanci i šikovným nováčkům.
Nabízíme
• Zajímavá práce: Atraktivní práci s lidmi na hlavní pracovní poměr.• Příjemné prostředí: Stabilní zázemí a příjemné kancelářské prostředí v centru Plzně.
• Pravidelná pracovní doba: Pracovní doba od pondělí do pátku.
• Rozvoj: Možnost osobnostního a profesního rozvoje v dynamickém oboru.
• Finanční ohodnocení: Zajímavé finanční ohodnocení 22.000 Kč – 40.000 Kč + firemní benefity.
Místo práce: Plzeň
Termín nástupu: možný dohodou
Pošlete nám svůj životopis s fotografií a motivačním dopisem na e-mailovou adresu: foltynova.m@ckbustour.cz. Těšíme se na vaši zprávu a případné setkání.
Náplň práce
Cestovní kancelář BUS TOUR - FOLTÝNOVÁ s.r.o.Více informací o společnosti naleznete na www.bustour-foltynova.cz.
Hledáme kolegyni/kolegu do našeho týmu v cestovní kanceláři BUS TOUR-FOLTÝNOVÁ s.r.o. na pobočku do Plzně-centra. Máte rádi cestování? My také! Staňte se součástí našeho týmu a proměňte svou vášeň v práci, ve které pomáháte lidem objevovat svět a dělat radost. Hledáme kolegyni/kolegu na pozici Specialista prodeje zájezdů CK, která/který zajistí, že každý zážitek pro naše klienty bude jejich spokojenou dovolenou.
Náplň práce:
Jako specialista budete přímo komunikovat s klienty (osobně v cestovní kanceláři, telefonicky, e-mailem), vaší náplní bude doporučování vhodné dovolené, poradenství, příprava nabídek, programů a služeb, provádění rezervací, uzavírání smluv o zájezdu, komunikace s obchodními partnery, sjednávání služeb CK, administrativa.
JOBSYSTEM s.r.o.
Lucemburská 2136/1618600 Praha 3
Česká republika
Kontaktní osoba:
Personální asistentka
+420 721 280 719
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství