Vedoucí odboru životního prostředí a komunálních služeb Hlučín
Volná místa Hlučín Volná místa HlučínPlat: 25280 - 37170 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Mírové náměstí, Hlučín, Moravskoslezský
Aktualizováno před 12 dny
Společnost Město Hlučín hledá vhodného kandidáta na pozici Vedoucí odboru životního prostředí a komunálních služeb.
Popis pracovní pozice
KO: Suchánková Dagmar, tel. 595 020 223.
Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem, předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení).
Charakteristika činnosti: Vedení všech úseků odboru a zodpovědnost za jejich činnost (úsek odpadů a ochrany ovzduší, úsek ochrany zemědělského půdního fondu, úsek ochrany přírody a krajiny, úsek myslivosti, lesnictví a rybářství, úsek válečných hrobů, úsek péče o zvířata, úsek komunálních odpadů a služeb, úsek správy poplatku za komunální odpad. Kontrola dodržování povinností právnických a fyzických osob stanovených zákonem o ochraně ovzduší, kontrola využívání systému nakládání s odpady jak právnickými tak i fyzickými osobami. Zpracovávání podkladů pro zadávání podlimitních a nadlimitních veřejných zakázek a uzavírání smluv spadajících do působnosti odboru dle platného usnesení Rady města Hlučína. Zodpovědnost za plnění úkolů uložených radou města a zastupitelstvem města v působnosti odboru. Zajišťování informační a osvětové činnosti týkající se všech svěřených úseků. Sestavování finančního plánu výdajů na daný rok, zodpovědnost za hospodaření s rozpočtovými prostředky.
Předpokládaný nástup: dohodou, nejlépe k 1.1.2026.
Platové zařazení: 11. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů).
Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání nejlépe zaměřené v oblasti životního prostředí.
Jiné požadavky:
- vysoké pracovní nasazení,
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti,
- zvládání zátěžových situací,
- velmi dobrá znalost práce na PC,
- schopnost a ochota učit se novým věcem,
- praxe ve výše uvedené oblasti nebo ve státní správě výhodou,
- schopnost vedení zaměstnanců,
- řidičský průkaz skupiny „B“ výhodou.
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
- přesné označení výběrového řízení,
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče,
- kontaktní telefonní číslo.
Nabízíme tyto benefity:
•Nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku),
•5 dnů pracovního volna s náhradou platu,
•příspěvek na penzijní připojištění,
•příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit,
•příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců,
•peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu,
•různorodá a zajímavá práce v příjemném kolektivu,
•čtvrtletní odměny,
•perspektiva stabilního zaměstnání,
•prohlubování kvalifikace prostřednictvím školení na náklady zaměstnavatele,
•vstřícnost zaměstnavatele k vyvážení pracovního a rodinného života zaměstnanců.
Požadované doklady:
- Profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
- výpis z evidence Rejstříků trestů – lze nahradit čestným prohlášením,
- kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – při podání přihlášky v prosté kopii.
Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č.10/2025". Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete poštou, nebo doručte osobně ne adresu:
Městský úřad Hlučín, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín. Taktéž lze přihlášku a výše uvedené přílohy zaslat elektronicky (i e-mailem) na adresu: podatelna@hlucin.cz.
Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh: nejpozději do 24.10.2025 do 8:00 hod.
Výběrové řízení se bude konat dne 30.10.2025 od 8:30 hod. v zasedací místnosti budovy „C“ MěÚ Hlučín.
Našli jsme podobné nabídky práce
Bezpečnostní pracovník/ce z řad OZP - Otice Opava
Požadujeme Čistý rejstřík trestů, certifikace (možno dodělat) Náplň práce Pochůzková činnost, ostraha svěřeného objektu
Aktualizováno před 5 měsíci
Obsluha CNC
Požadujeme - Min. vyučen ve strojírenském oboru (nejlépe obráběč kovů)
- výbornou znalost čtení technické dokumentace
- umět obsluhovat a seřídit CNC stroj s řídícím systémem Heidenhain při výrobě plochých, skříňových a rotačních součástí...
Aktualizováno před 6 dny
Svářečský technolog - Opava
Požadujeme • SŠ/VŠ technického směru.
• Praxi s přípravou kalkulací strojírenských výrobků.
• Schopnost číst výkresy a rozumět technickým detailům.
• Angličtinu nebo němčinu na úrovni alespoň B1/B2 (a nebude ti vadit, že nebudeš komunikovat...
Aktualizováno před 3 dny
Obsluha CNC - horizontka
Požadujeme - Min. vyučen ve strojírenském oboru (nejlépe obráběč kovů)
- výbornou znalost čtení technické dokumentace
- umět obsluhovat a seřídit CNC stroj s řídícím systémem Heidenhain při výrobě plochých, skříňových a rotačních součástí...
Aktualizováno dnes
Operátor výroby
Požadujeme ochota pracovat ve třísměnném provozu
Nabízíme docházkový bonus
příspěvek na dopravu nebo ubytování
jistota pravidelného výdělku
možnost dlouhodobé spolupráce
náborový příspěvek ve výši 10.000 Kč
Náplň práce Obsluha výrobní...
Aktualizováno před 4 dny
Rozpočtář / Přípravář
Požadujeme min. SŠ vzdělání technického zaměření, VŠ vzdělání výhodou,
orientace ve stavební a výkresové dokumentaci,
znalost práce na PC, především MS Office (Outlook, Excel, Word),
znalost práce a orientace v rozpočtářských...
Aktualizováno včera
Město Hlučín
Kontaktní osoba:
Dagmar Suchánková
595 020 223
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství