Výkonný/á asistent/ka - CEO Plzeň

Volná místa Plzeň Volná místa administrativa Plzeň

Lokalita pracoviště: Plzeň, Plzeňský
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Co můžete nabídnout?

- Minimálně 4 roky praxe v korporátním prostředí nebo na obdobné manažerské asistentské pozici
- Výborné organizační a komunikační dovednosti, schopnost pracovat s více prioritami – odolnost vůči stresovým situací, schopnost dynamické spolupráce
- Plynulá angličtina (slovem i písmem) – denní využití
- Diskrétnost, samostatnost a profesionální vystupování

Časová flexibilita je pro nás důležitá, - možnost občasné práce z domova - nicméně budeme rádi za Vaši přítomnost v našich reprezentativních kancelářích.

Nabízíme

- 7,5hodinová pracovní doba
- Týden dovolené navíc
- 2 dny zdravotního volna (Sick days)
- Příspěvek na životní a penzijní pojištění
- Dotované závodní stravování
- Edenred nebo Multisport karta
- Firemní a sportovní akce pro zaměstnance
- Finanční odměna za doporučení nového kolegy
- Zvýhodněný mobilní tarif O2

Náplň práce

Do našeho týmu hledám zkušeného a vysoce organizovaného profesionála, který zajistí komplexní executive a administrativní podporu generálnímu řediteli.

Hledám osobnost s proaktivním přístupem, výborným přehledem a schopností efektivně koordinovat priority v dynamickém korporátním prostředí.

Předešlá zkušenost na obdobné pozici je nutná, praxe s vedením menšího týmu je velmi vítána.

Nástup: IHNED.
Pracoviště: Plzeň.
________________________________________
Vaše klíčové odpovědnosti -

- Kompletní administrativní a organizační podpora CEO a vrcholového vedení společnosti
- Zajištění plynulého chodu kanceláře a reprezentativního prostředí vedení společnosti
- Koordinace agendy a priorit CEO, řízení kalendářů a plánování strategických schůzek
- Organizace porad, jednání, pracovních cest a korporátních akcí
- Vedení menšího týmu asistentek a zodpovědnost za jednotný standard podpory managementu
- Příprava prezentací, podkladů, zápisů a reportů pro potřeby vedení
- Aktivní komunikace s interními i externími stakeholdery
- Schopnost předvídat potřeby vedení a řídit priority s časovým předstihem.


Grafton Recruitment s.r.o.

Palladium, Na Poříčí 3a
Praha 1
Česká republika

Kontaktní osoba:
Úřad *8FB97B94BF57552B75CB5B634AD69EB536B0C227