Výkonný/á asistent/ka - CEO Plzeň
Volná místa Plzeň Volná místa administrativa Plzeň
Lokalita pracoviště:
Plzeň,
Plzeňský
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Co můžete nabídnout?- Minimálně 4 roky praxe v korporátním prostředí nebo na obdobné manažerské asistentské pozici
- Výborné organizační a komunikační dovednosti, schopnost pracovat s více prioritami – odolnost vůči stresovým situací, schopnost dynamické spolupráce
- Plynulá angličtina (slovem i písmem) – denní využití
- Diskrétnost, samostatnost a profesionální vystupování
Časová flexibilita je pro nás důležitá, - možnost občasné práce z domova - nicméně budeme rádi za Vaši přítomnost v našich reprezentativních kancelářích.
Nabízíme
- 7,5hodinová pracovní doba- Týden dovolené navíc
- 2 dny zdravotního volna (Sick days)
- Příspěvek na životní a penzijní pojištění
- Dotované závodní stravování
- Edenred nebo Multisport karta
- Firemní a sportovní akce pro zaměstnance
- Finanční odměna za doporučení nového kolegy
- Zvýhodněný mobilní tarif O2
Náplň práce
Do našeho týmu hledám zkušeného a vysoce organizovaného profesionála, který zajistí komplexní executive a administrativní podporu generálnímu řediteli.Hledám osobnost s proaktivním přístupem, výborným přehledem a schopností efektivně koordinovat priority v dynamickém korporátním prostředí.
Předešlá zkušenost na obdobné pozici je nutná, praxe s vedením menšího týmu je velmi vítána.
Nástup: IHNED.
Pracoviště: Plzeň.
________________________________________
Vaše klíčové odpovědnosti -
- Kompletní administrativní a organizační podpora CEO a vrcholového vedení společnosti
- Zajištění plynulého chodu kanceláře a reprezentativního prostředí vedení společnosti
- Koordinace agendy a priorit CEO, řízení kalendářů a plánování strategických schůzek
- Organizace porad, jednání, pracovních cest a korporátních akcí
- Vedení menšího týmu asistentek a zodpovědnost za jednotný standard podpory managementu
- Příprava prezentací, podkladů, zápisů a reportů pro potřeby vedení
- Aktivní komunikace s interními i externími stakeholdery
- Schopnost předvídat potřeby vedení a řídit priority s časovým předstihem.
Grafton Recruitment s.r.o.
Palladium, Na Poříčí 3aPraha 1
Česká republika
Kontaktní osoba:
Úřad *8FB97B94BF57552B75CB5B634AD69EB536B0C227
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství