Koordinátor/ka ostrahy a provozu, Praha Anděl – 190,- Kč za hodinu

Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha

Plat: 190 Kč za hodinu
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

• Spolehlivost a zodpovědnost: Bez toho to nejde. Svěříme Vám důležité úkoly.
• Chuť se učit: Vše, co neznáte, Vás naučíme.
• Základní znalost PC: Budete pracovat s jednoduchými programy – není třeba být expert, ukážeme Vám to.
• Čistý trestní rejstřík: To je nutnost pro práci v ostraze.
• Kvalifikace (Certifikát strážného): Pokud nemáte, nevadí! Můžete si ho snadno doplnit přímo u nás!

Nabízíme

• Pracujete POUZE 3 dny v týdnu (Pondělí–Pátek, 7:00–19:00). Zbylé 4 dny jsou VŽDY Vaše, včetně VÍKENDŮ!
• Práce je na DPP
• Moderní administrativní budova v centru dění (Praha Anděl, blízko metra B).
• Férové Ohodnocení: 190 Kč/hod. a dlouhodobá smlouva ve stabilní české společnosti.
• Získáte vysokou míru odpovědnosti a možnost ovlivnit chod týmu.
• Dotovaná Multisport karta.
• Velmi výhodné tarify mobilního operátora i pro Vaši rodinu a přátele.
• Kompletní zaškolení a trvalá podpora.
• Práce je vhodná i pro OZP.

Náplň práce

• Zkušenost s vedením/Koordinací v klientském servisu nebo s vedením malého týmu výhodou.
• Vynikající Komunikační Schopnosti: Schopnost efektivně a profesionálně komunikovat s nájemníky i s vlastním týmem.
• Schopnost si zorganizovat vlastní práci a připravit podklady pro ostatní.
• Uživatelská Znalost PC: Zvládáte práci s MS Office (především Excel a Outlook) pro administrativní úkony.
• Spolehlivost a Reprezentativní Vystupování: Klíčové pro exkluzivitu budovy.
• Čistý Trestní Rejstřík (Nutné pro výkon ostrahy).
• Certifikát Strážného je výhodou, ne podmínkou – s doplněním kvalifikace Vám rádi pomůžeme!




PROTECTON HOLDING, a.s.

Partyzánská 1/7
Praha 7 - Holešovice
Česká republika

Kontaktní osoba:
Náborový tým   Naborový tým