HR Administrative Specialist with German Praha

Volná místa Praha Volná místa lidské zdroje Praha

Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Do mezinárodní výrobní společnosti, hledáme novou posilu do týmu HR Services se zaměřením na NĚMECKO.
V rámci centra sdílených služeb v Praze zajišťuje tento tým personální administrativu a podporu pro pobočky po celém světě. Hledáme spolehlivého a komunikativního člověka, který se chce podílet na smysluplné práci, být součástí stabilního týmu a rozvíjet se v mezinárodním prostředí.

SŠ / VOŠ / VŠ vzdělání a analytické myšlení
Plynulá znalost němčiny, komunikativní znalost angličtiny
Pokročilá znalost Excelu, zkušenosti se SAP výhodou
Pečlivost, zodpovědnost, týmového ducha a chuť komunikovat

Nabízíme

Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
13. plat dle výkonu
25 dní dovolené
Flexibilní pracovní doba možnost home office
Stravenky, FlexiPass, Multisport karta
Jazykové kurzy a další vzdělávání
Možnost částečného úvazku
Přátelský tým a příjemné pracovní prostředí
Místo výkonu práce: Praha


NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Náplň práce

Správu personálních dat v systému SAP – docházka, směny, časové účty, organizační struktura
Přípravu podkladů pro mzdové účetnictví a kontrolu jejich správnosti
Komunikaci se zaměstnanci, vedoucími i HR kolegy v Německu
Spolupráci s HR týmem a SAP vývojáři
Podíl na organizaci školení a administrativní podpoře HR agendy
Aktivní přístup ke zlepšování procesů a návrh inovací
Zapojení do vývoje a testování nové aplikace pro zaměstnance ve výrobě


ManpowerGroup s.r.o.

Na Florenci 2116/15
Praha 1
Česko

Kontaktní osoba:
Simona Janková