Koordinátor nákupu a logistiky - Praha 4

Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha

Plat: 40000 - 80000 Kč/měsíc
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Hledáme proaktivního a samostatného člověka, kterého baví administrativa a logistika!
Chcete mít smysluplnou práci v menším týmu, kde si lidé navzájem pomáhají a na nikoho se nezapomíná?
Zvládáte detailní práci, rád(a) komunikujete a máte zájem se rozvíjet – třeba i do vedoucí role? Pak čtěte dál!

Praha (možnost částečného home office po zaučení)

Co bude náplní vaší práce

* Administrativní podpora v oblasti nákupu a logistiky
* Písemná i telefonická komunikace s dodavateli (v angličtině – nevadí, pokud se v tom chcete ještě zlepšovat)
* Správa objednávek, kontrola dokumentace, práce v systému
* Spolupráce s kolegy napříč odděleními – obchod, sklad, finance
* Řešení operativních úkolů – hledáme někoho, kdo vidí, co je třeba udělat, a udělá to
* Možnost postupného převzetí vedení 3členného administrativního týmu

Co vám nabízíme

* Odpovídající platové ohodnocení + motivační bonusy
* Smlouvu na dobu neurčitou – stabilita je u nás samozřejmostí
* Možnost profesního růstu – klidně až k vedení vlastního týmu
* Rodinné a férové prostředí, kde se každý počítá
* Moderní a příjemné pracovní zázemí
* Možnost občasné práce z domova po zaučení

Jak by měl vypadat ideální kandidát

* Má SŠ nebo VŠ vzdělání (ideálně v ekonomickém či obchodním směru)
* Umí pracovat v MS Office a má cit pro organizaci
* Baví ho administrativa a je zodpovědný/á
* Je komunikativní, pozitivní a ochotný/á spolupracovat s týmem
* Je samostatný/á a má přirozený tah na branku


ProfesKontakt, s.r.o.

Dělnická 213/12
Praha 7
Česká republika

Kontaktní osoba:
Adéla Bátorová