Office Manager/ka Praha
Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha
Lokalita pracoviště:
Praha,
Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Buďte srdcem týmu, který mění svět kolem sebe!Máte rádi ve věcech pořádek, všichni obdivují Váš smysl pro detail a energii, která dokáže rozhýbat celý tým? Hledáme Office manažera / manažerku, který/á se postará o hladký chod kanceláře a stane se spolehlivou oporou neziskové organizace, která pomáhá rozvíjet demokratické hodnoty a otevřenou společnost.
Váš přehled, pečlivost a organizační talent zajistí, že všechny projekty poběží jako po másle — od každodenní administrativy až po přípravu akcí, které mají skutečný společenský dopad.
Čeká Vás rozmanitá práce, prostor pro vlastní iniciativu, využití angličtiny v mezinárodním prostředí a hlavně — tým, který táhne za jeden provaz a věří v to, co dělá.
Zkušenost z obdobné pracovní pozice nebo s podobnou pracovní náplní
Vynikající ústní i psaný projev v českém/slovenském a anglickém jazyce
ŘP sk. B
Schopnost samostatně vyřizovat každodenní výzvy a proaktivně řešit problémy
Pečlivost, prioritizace, dobré organizační schopnosti
Časová flexibilita (občasné večerní či víkendové akce)
Nabízíme
Možnost podílet se na programech neziskové organizace s reálným dopadem i v rámci mezinárodní působnostiPříležitost stát se důležitou součástí skvělého menšího týmu, který je zvyklý si pomáhat
Využití angličtiny na denní bázi – spolupráce s týmy v dalších zemích
5 týdnů dovolené ročně a příspěvek na stravování
Důkladné zaškolení a podporu kolegů
Práci ve světlé kanceláři s obrazy od českých umělců v centru Prahy
Nástup ihned nebo dle Vašich možností
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Náplň práce
Starat se o hladký chod kanceláře (vyřizování pošty, komunikace s dodavateli, příprava zápisů apod.)Řešit administrativu, pracovat s dokumenty od faktur až po smluvní dokumentaci
Zaznamenávat faktury a další doklady do účetního systému, komunikovat s účetní firmou a auditory
Řešit částečně zaměstnaneckou agendu, připravovat podklady pro mzdy
Podílet se na přípravě a organizaci akcí (porady, služební cesty, ale i celoorganizační akce, konference)
ManpowerGroup s.r.o.
Na Florenci 2116/15Praha 1
Česko
Kontaktní osoba:
Jana Obrtlíková
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství