Account manager v marketingové agentuře Praha

Volná místa Praha Volná místa marketing a reklama Praha

Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Vloženo dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Pro našeho klienta, marketingovou agenturu zaměřenou na komplexní komunikaci značek, tvorbu marketingových strategií a realizaci online i offline kampaní s důrazem na kreativitu a efektivitu, hledáme vhodného kandidáta na pozici Account manager v marketingové agentuře.

Náplň práce:
* Klientský servis, komplexní řešení v oblasti komunikace napříč marketingovými potřebami klientů
* Příprava a koordinace projektů v návaznosti na zvolené zákaznické řešení, tvorba konceptů a strategií
* Prezentace řešení u klienta, obhajoba
* Rozpočtová politika
* Administrativní zpracování zakázek
* Řízení a kontrola interních procesů od zadání až po výstup, efektivní plánování
* Kontrola nad dodržováním termínů, kontrola výsledků a kvality
* Řízení a komunikace s externími dodavateli
* Kontinuální zlepšování kvality a procesů na základě zpětné vazby, zajištění optimalizace a efektivity
* Aktivní komunikace s grafickým a produkčním oddělením
* Reporting

Požadujeme:
* Min. SŠ vzdělání ideálně v marketingovém směru
* Minimálně 3 - 5 let praxe v reklamní agentuře či v marketingovém oddělení
* Znalost anglického jazyka na úrovni plynulé komunikace slovem i písmem
* Výbornou uživatelskou znalost MS Office
* Samostatné logické uvažování, svědomitost, zodpovědnost, důslednost
* Vynikající prezentační a komunikační schopnosti, příjemné a reprezentativní vystupování
* Schopnost týmové spolupráce
* Organizační schopnosti a efektivní time management
* Časovou flexibilitu
* Řidičský průkaz sk. B

Nabízíme:
* Zajímavou a samostatnou práci v respektované marketingové agentuře, která realizuje projekty pro české i mezinárodní značky
* Možnost podílet se na komplexních kampaních
* Prostor pro vlastní nápady, iniciativu a profesní růst
* Přátelský a zkušený tým, ve kterém se vzájemně inspirujeme
* Spolupráci formou HPP nebo IČO
* Motivační finanční ohodnocení dle zkušeností
* Technické vybavení – notebook, mobilní telefon
* Sick days a možnost pravidelného home office
* 25 dní dovolené
* Příspěvek na stravování
* Možnost dalšího vzdělávání a profesního rozvoje
* Místo výkonu práce: Praha – Michle

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.

Na Kozačce 1289/7
Praha 2 - Vinohrady
Česká republika

Kontaktní osoba:
personální konzultant