Business Data Analyst – Marketing & Client Analytics Praha
Volná místa Praha Volná místa marketing a reklama Praha
Lokalita pracoviště:
Praha,
Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Co od tebe potřebujeme- Analytické a byznysové myšlení, chuť klást otázky a hledat odpovědi
- Zkušenosti s SQL na pokročilé úrovni (window funkce, joiny, agregace)
- Praxe min. 2 roky v oblasti fintech/banking výhodou
- Zkušenost s BI nástroji (ideálně Power BI)
- Schopnost pracovat s datovými zdroji (DB, API, soubory…)
- Znalost práce s datovými sklady/databázemi
- AJ na komunikativní úrovni
- Výhodou: Python, zkušenost s marketingovou analytikou, pochopení klientského životního cyklu
Koho hledáme
- Proaktivního člověka, kterého baví zlepšovat věci, ne jen vykonávat úkoly
- Analytika, který umí vysvětlit data i “ne-datovým” lidem
- Osobnost, která se orientuje v marketingu a zákaznickém chování
- Někdo, kdo dokáže samostatně najít problém i navrhnout řešení
- Hledáme motor, ne administrátora čísel
Proč se přidat
- Budeš mít přímý dopad na strategii a výsledky firmy
- Široký záběr práce — od technických řešení až po business rozhodování
- Žádná rutina — dynamické prostředí, kde se pracuje s reálnými výsledky
- Možnost růstu a rozvoje technických i business dovedností
Nabízíme
- Karta Multistport- Kafeterie
- Stravenky
- Lítačka na rok
- 25 dnů dovolené
- Sick days
- Narozeninové volno
Náplň práce
Hledáme zvídavého a samostatného Business Data Analytika, který se chce stát klíčovou součástí týmu marketingové analytiky. Budeš pracovat s klientskými a marketingovými daty, pomáhat optimalizovat akviziční a retenční strategie a přicházet s vlastními návrhy, jak zlepšovat výkon firmy.Nečekáme někoho, kdo bude pouze plnit zadání. Hledáme aktivního tvůrce, který rozumí datům, ale zároveň přináší obchodní nadhled a chuť posouvat věci kupředu.
Co budeš dělat
- Analyzovat zákaznická a marketingová data a hledat příležitosti k růstu
- Vyvíjet marketingové a manažerské reporty v Power BI
- Vytvářet a optimalizovat datové modely a KPI (retence, konverze, akvizice, komunikace)
- Navrhovat řešení pro zvýšení efektivity marketingových procesů a ziskovosti
- Automatizovat reporting a datové procesy (SQL, případně Python)
- Transparentně komunikovat výsledky vedení a doporučovat kroky pro další rozvoj
- Aktivně přicházet s nápady – od hypotézy až po datově řízené doporučení
- Po nástupu získat akreditaci ČNB (zajistíme podporu)
Grafton Recruitment s.r.o.
Palladium, Na Poříčí 3aPraha 1
Česká republika
Kontaktní osoba:
Úřad *8FB97B94BF57552B75CB5B634AD69EB536B0C227
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství
- Životní prostředí