Referent zákazníků | němčina + angličtina | 40-48.000 Kč Hradec Králové

Volná místa Hradec Králové Volná místa administrativa Hradec Králové

Lokalita pracoviště: Hradec Králové, Královéhradecký
Vloženo dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

* SŠ vzdělání s ekonomickým zaměřením
* Velmi dobrou znalost angličtiny a němčiny
* Praxi na obdobné pozici
* Pokročilou znalost MS Office (Excel, Word, práce s daty)
* Zkušenost s ERP systémem (SAP výhodou)
* Výborné komunikační dovednosti
* Spolehlivost, pečlivost a loajalitu
* Schopnost týmové spolupráce a flexibilní přístup k úkolům

Nabízíme

Baví tě administrativa, obchod a komunikace s klienty? Chceš být důležitou spojkou mezi zákazníkem a výrobou a mít pod kontrolou celý proces od objednávky až po expedici? Přidej se k menšímu týmu a využij své znalosti jazyků a doposud získané zkušenosti!

Flexibilní pracovní doba
* Možnost home office
* Práce v SAP

Mzda: 40-48.000 Kč
Lokalita: Smidary

* 5 týdnů dovolené
* Stravenky
* Penzijní připojištění
* Multisport kartu
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost občasné práce z domu
* Vánoční bonus, věrnostní odměny, příspěvek k narozeninám

Náplň práce

* Každodenní komunikace se zákazníky – telefonicky i písemně
* Zpracování objednávek od jejich přijetí až po expedici výrobků
* Zajištění termínů dodání a koordinace mezi zákazníkem a plánováním výroby
* Předávání požadavků zákazníků a pomoc při určování priorit výroby
* Administrativa spojená s fakturací a kontrolou konsignačních skladů
* Práce se systémem SAP a další běžná administrativa


Advantage Consulting, s.r.o. Brno

Kontaktní osoba:
Ing. Eva Drozdová