Referent / referentka oddělení facility Jihlava

Volná místa Jihlava Volná místa administrativa Jihlava

Lokalita pracoviště: Jihlava, Vysočina
Vloženo dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

• SŠ vzdělání,
• řídící a organizační schopnosti,
• orientaci na výsledek, aktivní přístup k práci a samostatnost, spolehlivost, pohotovost v řešení nenadálých situací,
• komunikativnost, práce v týmu,
• znalost práce s PC na dobré uživatelské úrovni,
• časovou flexibilitu,
• znalost příslušné legislativy.

Nabízíme

• práci v dynamickém a přátelském kolektivu,
• podpora profesního i osobního růstu,
• práce na hlavní pracovní poměr (po prvním roce smlouva na dobu neurčitou),
• platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (zařazení do 10. platové třídy), osobní příplatek, čtvrtletní odměny,
• pružnou pracovní dobu, možnost částečně home – office,
• 25 dnů dovolené ročně,
• 3 dny zdravotního volna („sick days“),
• stravenky v hodnotě 170 Kč,
• služební notebook a mobilní telefon.

Místo práce: Jihlava

Termín nástupu: možný 1. 1. 2026

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete níže uvedené podklady do 10. prosince 2025 na e-mail: jarmila.cizkova@branajihlavy.cz.

1) motivační dopis,
2) strukturovaný životopis uchazeče s adresou, kontaktním telefonem a e-mailem,
3) čestné prohlášení o bezúhonnosti, které lze nahradit výpisem z evidence rejstříku trestů ne starším než 3 měsíce.

Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru, předběžný termín ve čtvrtek 17. prosince 2025.

Bližší informace o této pozici poskytne Ing. Soňa Krátká, ředitelka organizace.

Kontakt:
Brána Jihlavy, příspěvková organizace
Ing. Soňa Krátká
Tel.: +420 731 540 526
reditel@branajihlavy.cz
www.branajihlavy.cz
https://www.facebook.com/branajihlavy

Náplň práce

Brána Jihlavy, příspěvková organizace

Brána Jihlavy je příspěvkovou organizací statutárního města Jihlavy propojující kulturu a cestovní ruch. Úkolem referenta oddělení facility je zajišťování technické správy ve svěřených objektech – Bráně Matky Boží, Domu Gustava Mahlera, Informačních centrech, Stříbrném domu, Jihlavském podzemí, kancelářích v ul. Divadelní, skladech na Pístově a ul. Kosmákově a ubytovacím zařízení v ul. Husova a spoluprace s oddělením produkce na zajištění technického zázemí pro kulturní akce (zejména mobilní TIC v rámci Léta na náměstí a kluziště v rámci Adventu na náměstí) včetně administrativy. Vede agendu majetkové správy organizace – evidenci majetku, zabezpečuje inventarizaci, aktualizuje stav majetku organizace.

Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Referent oddělení facility

Náplň práce:
• Asistence při zajištění technické správy a provozu svěřených objektů.
• Správa objednávek, smluv a limitovaných příslibů v systému pro oddělení facility a měsíční sledování jejich čerpání.
• Zajišťování užívání veřejného prostranství pro stavební řízení vedená oddělením facility a s tím spojená administrativa.
• Administrativní podpora evidence majetku.
• Plánování a řízení veškerých úklidových prací.
• Komunikace s nájemci a dodavateli služeb a zboží, vystavování objednávek na zboží a zařízení.
• Koncepční a organizační spolupráce na modernizaci vybavení objektů.
• Spolupráce s dotčenými odbory magistrátu města Jihlavy.
• Spolupráce při zadávání a zadávání měsíčních odečtů energií v objektech do systému Energy Broker.
• Spolupráce při správě a údržbě hardware a software, asistence při správě IT.
• Spolupráce při správě vozového parku.
• Spolupráce při zadávání výběrových řízení.
• Reporting facility managerovi organizace.



JOBSYSTEM s.r.o.

Lucemburská 2136/16
18600 Praha 3
Česká republika

Kontaktní osoba:
Personální asistentka   +420 721 280 719