Finanční kontrolor / kontrolorka - mzda 60 000 Kč/měsíc + bonus a prémie Děčín
Volná místa Děčín Volná místa bankovnictví a finanční služby Děčín
Plat: 60000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Děčín, Ústecký
Aktualizováno před 5 dny
Lokalita pracoviště: Děčín, Ústecký
Aktualizováno před 5 dny
Popis pracovní pozice
Požadujeme
• Zkušeného finančního profesionála, který má min 5-ti letou praxi s komplexním finančním reportováním ve výrobní společnosti (controlling, reporting).• Odborníka s přesahem – rozumí číslům, ale zároveň je dokáže „lidsky“ interpretovat a navrhnout konktrétní řešení
• Člověka s přirozeným strategickým myšlením, který umí plánovat, motivoval a dotahovat věci do konce
• Aktivní znalost angličtiny je podmínkou (denní komunikace se zahraniční mateřskou společností)
• Znalost českého účetnictví a IFRS výhodou
• Znalost účetních nebo controllingových systémů (eso09, Cognos) anebo schopnost se naučit nový účetní systém, který bude proaktivně používat a upravovat dle potřeby
• Perfektní znalost Excelu (pokročilejší funkce)
• Loajalita a etický přístup, pečlivost a maximální přesnost při práci s čísly
Nabízíme
• Klíčovou roli v úspěšné mezinárodní technologické firmě• Prostor pro profesní rozvoj a modernizaci procesů
• Flexibilitu a přátelskou atmosféru středně velké firmy
• Bonusy v případě plnění plánu
• Smlouvu na dobu neurčitou
Mzdové ohodnocení: 60 000 Kč/měsíc + 10 % měsíční bonus po zapracování + 7 % roční prémie dle výsledku společnosti
Pracovní doba: 80% úvazek, flexibilní pracovní doba, možnost HO
Místo práce: Děčín
Termín nástupu: od 1. ledna 2026
Kontaktní osoba:
Účetní oddělení
E-mail: uctarna@rdm.com
Zašlete prosím svůj životopis v českém a anglickém jazyce.
Náplň práce
Reichle & De-Massari Czech Republic a.s. - výroba optických kabelů v DěčíněVíce informací naleznete na www.rdm.com a www.rdm-czech.com.
• Tvorba a vyhodnocování finančních plánů, analýz a klíčových ukazatelů výkonnosti
• Měsíční reportování do skupiny (Výsledovka, rozvaha, investice, pohledávky, závazky)
• Příprava a vedení celého procesu ročního plánování
• Vyhodnocování investic a návratnosti projektů
• Cash-flow a platby
• Zlepšování finančních procesů a aktivní zapojení do strategických rozhodnutí
JOBSYSTEM s.r.o.
Lucemburská 2136/1618600 Praha 3
Česká republika
Kontaktní osoba:
Personální asistentka
+420 721 280 719
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství
- Životní prostředí