Rozpočtář-ka a Hlavní účetní Hradec Králové

Volná místa Hradec Králové Volná místa ekonomie/ekonomika Hradec Králové

Lokalita pracoviště: Hradec Králové, Královéhradecký
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

• Minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru
• Praxe státní správě nebo samosprávě minimálně 5 let
• Znalost podvojného účetnictví
• Bezúhonnost
• Výhodou: znalost účetního programu GINIS

Nabízíme

• Po zaučení osobní ohodnocení a odměny
• Pět týdnů dovolené
• Výhodné podmínky pro stravování
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Stabilní kolektiv

Náplň práce

• Sestavování rozpočtu organizace. Projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy. Sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem. Zajišťování realizace příjmových a výdajových stránek rozpočtu včetně návrhu opatření při jejich neplnění.
• Kontrola hospodaření podle rozpočtu včetně sledování vývoje, provádění rozboru a stanovování návrhů na opatření. Navrhování, přijímání a projednávání rozpočtových změn.
• Vytváří a zúčtovává vnitřní účetní doklady.
• Sleduje a provádí účetní záznamy o pohybu a stavu finančních prostředků na bankovních účtech včetně kontroly bankovních zůstatků.
• Provádí platební a zúčtovací styk s bankou.
• Samostatně vede veškeré daňové evidence související s účetnictvím příspěvkové organizace.
• Vede účetní knihy a sestavuje účetní závěrky za účelem jejich předávání do Centrálního systému účetních informací státu dle pokynů zřizovatele.
• Samostatně zjišťuje aktuální stav legislativy (sbírky zákonů, stránky ministerstva financí,..) včetně zapracování změn do systému účetnictví.
• Sestavuje účtový rozvrh a směrnice.
• Provádí rozborovou činnost, vypracovává zprávy o hospodaření a statistické výkazy.
• Zpracovává hlášení, přehledy, tabulky dle pokynů zřizovatele.
• Spolupracuje s pracovníky zřizovatele, se zástupci peněžního ústavu a jiných úřadů.
• Přísně dodržuje termíny zpracování.
• Provádí inventarizace majetku a dokladové inventury.
• Od jednotlivých pracovních úseků (sklad, pokladna pro veřejnost) přijímá průběžně podklady a uzávěrky, dále je zpracovává a se všemi úseky úzce spolupracuje.
• Zastupuje ředitele příspěvkové organizace v případě jeho nepřítomnosti.
•Zastupuje účetní v době nepřítomnosti.


CRI ameba.eu, s.r.o.

Počernická 699/62, Malešice
Praha 10
Česká republika

Kontaktní osoba:
Eva Uchytilová