Rozpočtář-ka a Hlavní účetní Hradec Králové
Volná místa Hradec Králové Volná místa ekonomie/ekonomika Hradec Králové
Lokalita pracoviště:
Hradec Králové,
Královéhradecký
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
• Minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru• Praxe státní správě nebo samosprávě minimálně 5 let
• Znalost podvojného účetnictví
• Bezúhonnost
• Výhodou: znalost účetního programu GINIS
Nabízíme
• Po zaučení osobní ohodnocení a odměny• Pět týdnů dovolené
• Výhodné podmínky pro stravování
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Stabilní kolektiv
Náplň práce
• Sestavování rozpočtu organizace. Projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy. Sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem. Zajišťování realizace příjmových a výdajových stránek rozpočtu včetně návrhu opatření při jejich neplnění.• Kontrola hospodaření podle rozpočtu včetně sledování vývoje, provádění rozboru a stanovování návrhů na opatření. Navrhování, přijímání a projednávání rozpočtových změn.
• Vytváří a zúčtovává vnitřní účetní doklady.
• Sleduje a provádí účetní záznamy o pohybu a stavu finančních prostředků na bankovních účtech včetně kontroly bankovních zůstatků.
• Provádí platební a zúčtovací styk s bankou.
• Samostatně vede veškeré daňové evidence související s účetnictvím příspěvkové organizace.
• Vede účetní knihy a sestavuje účetní závěrky za účelem jejich předávání do Centrálního systému účetních informací státu dle pokynů zřizovatele.
• Samostatně zjišťuje aktuální stav legislativy (sbírky zákonů, stránky ministerstva financí,..) včetně zapracování změn do systému účetnictví.
• Sestavuje účtový rozvrh a směrnice.
• Provádí rozborovou činnost, vypracovává zprávy o hospodaření a statistické výkazy.
• Zpracovává hlášení, přehledy, tabulky dle pokynů zřizovatele.
• Spolupracuje s pracovníky zřizovatele, se zástupci peněžního ústavu a jiných úřadů.
• Přísně dodržuje termíny zpracování.
• Provádí inventarizace majetku a dokladové inventury.
• Od jednotlivých pracovních úseků (sklad, pokladna pro veřejnost) přijímá průběžně podklady a uzávěrky, dále je zpracovává a se všemi úseky úzce spolupracuje.
• Zastupuje ředitele příspěvkové organizace v případě jeho nepřítomnosti.
•Zastupuje účetní v době nepřítomnosti.
CRI ameba.eu, s.r.o.
Počernická 699/62, MalešicePraha 10
Česká republika
Kontaktní osoba:
Eva Uchytilová
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství
- Životní prostředí