Vedoucí Domova pro seniory Trutnov
Volná místa Trutnov Volná místa ekonomie/ekonomika Trutnov
Lokalita pracoviště:
Trutnov,
Královéhradecký
Vloženo včera
Vloženo včera
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Předpoklady pro výkon činnosti:• fyzická osoba, která je státním občanem České republiky
• případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt
• je starší 18 let
• je způsobilá k právním úkonům
• je bezúhonná
• ovládá jednací jazyk
Kvalifikační předpoklady:
• vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském nebo magisterském studijním programu (výhodou se zaměřením na sociální, ekonomickou či právní oblast)
Další požadavky:
• organizační a řídící schopnosti (ideálně znalosti problematiky řízení v oblasti sociálních služeb)
• minimálně 3 roky praxe ve vedení pracovního kolektivu (viz strukturovaný profesní životopis)
• komunikační schopnosti (umění jednat s lidmi a související zvládání stresových situací)
• koncepční a analytické myšlení, flexibilita, pečlivost a ochota dále se vzdělávat
• orientace v právní problematice související s činností Domova pro seniory (zejména zákony č. 108/2006 Sb., č. 250/2000 Sb., č. 262/2006 Sb., č. 128/2000 Sb. a navazující prováděcí předpisy, vše v platném znění)
• znalost práce na PC a řidičský průkaz skupiny „B“ (aktivní řidič)
Nabízíme
Pracovní poměr bude založen jmenováním, a to na dobu neurčitou, se zkušební dobou 6 měsíců. Nástup na uvedené pracovní místo dle dohody. Odměňování za vykonanou práci bude probíhat dle podmínek stanovených zákonem č. 262/2006 Sb., v platném znění, v souladu s nařízeními vlády č. 222/2010 Sb. a č. 341/2017 Sb., v platných zněních.Přihlášku s požadovanými doklady je třeba doručit nejpozději do 28.11.2025 do 13:00 hodin v označené obálce „NEOTVÍRAT – Vedoucí Domova pro seniory“ osobně nebo prostřednictvím elektronické pošty na email: reditel@domovtrutnov.cz
Náležitosti přihlášky:
Jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (případně číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka), funkční telefonický a e-mailový kontakt, datum a podpis uchazeče.
K přihlášce uchazeči připojí:
• strukturovaný profesní životopis, ve kterém uvedou údaje o průběhu veškerých dosavadních zaměstnání a o odborných znalostech a dovednostech
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením)
• kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
• návrh koncepce řízení organizační jednotky (v rozsahu max. 2 stran A4 strojopisu)
Uchazeči, kteří splní podmínky tohoto výběrového řízení, resp. doloží v termínu požadované dokumenty, budou pozváni e-mailem a telefonicky (viz kontakty uvedené v přihlášce) k ústnímu pohovoru před výběrovou komisi
Upozornění:
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného z uchazečů o pracovní místo vedoucího Domova pro seniory.
1) § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů, v platném znění
2) za bezúhonnou se dle zákona nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena
a) pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo
b) pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem činností dle zákona o sociálních službách, pokud se podle zákona
Náplň práce
Výběrové řízení Ředitel Sociálních služeb města Trutnova vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa vedoucí Domova pro seniory Trutnov - organizační jednotka Sociálních služeb města TrutnovaPracovní náplň:
• vedení organizační jednotky a její zastupování
• zajišťování poskytování sociálních služeb a zabezpečování jejich kvality
• aktivní spolupráce s ředitelem SSM Trutnova a dalšími subjekty v rámci prováděných činností
• plnění schváleného rozpočtu organizace a podílení se na jeho tvorbě
• zajišťování správy svěřeného majetku a jeho hospodárného využívání
JOBSYSTEM s.r.o.
Lucemburská 2136/1618600 Praha 3
Česká republika
Kontaktní osoba:
Personální asistentka
+420 721 280 719
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství
- Životní prostředí