Administrativní specialista s angličtinou (35–45 000 Kč / hrubého) Havlíčkův Brod

Volná místa Havlíčkův Brod Volná místa administrativa Havlíčkův Brod

Lokalita pracoviště: Havlíčkův Brod, Vysočina
Vloženo dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

* SŠ vzdělání, ekonomický nebo technický směr je výhodou
* Velmi dobrou znalost anglického jazyka – každodenní komunikace slovem i písmem
* Zkušenost s administrativou (obchodní, zákaznický servis, back office apod.)
* Dobrou znalost MS Office (zejména Excel, Outlook)
* Spolehlivost, důslednost a schopnost dotahovat úkoly
* Komunikační dovednosti a prozákaznický přístup

Nabízíme

Máte rádi administrativu, práci s daty a komunikaci se zákazníky? Chcete téměř denně využívat angličtinu a zároveň mít zázemí stabilní rodinné výrobní firmy?
Do týmu ve Ždírci nad Doubravou hledáme posilu na administrativní podporu obchodu, která propojí zákazníky, prodej a marketing.

Čeká vás pestrá práce, kde se skloubí komunikace, čísla i organizace.

* Zázemí stabilní rodinné výrobní firmy s mezinárodním působením
* Mzda 35–45 000 Kč dle vašich zkušeností
* Náborový bonus 40 000 Kč
* Příspěvek na dojíždění
* Příspěvek na stravování / možnost stravování ve firmě
* Docházkový bonus
* 25 dní dovolené na odpočinek
* Multipasy pro volný čas
* Firemní akce a přátelský kolektiv

* Nástup možný ihned nebo dle dohody

Zaujala vás tato příležitost? Pošlete nám svůj životopis (uvítáme i anglickou verzi) a já Vám zavolám s bližšími informacemi.

Náplň práce

* Denní komunikace se zákazníky v češtině i angličtině (e-maily, telefon, podpora obchodního týmu)
* Příprava cenových kalkulací a tvorba obchodních nabídek
* Zpracování a kompletace podkladů pro oddělení prodeje
* Práce s daty a databázemi, jejich aktualizace a kontrola správnosti
* Příprava podkladů pro propagaci firmy (web, marketingové materiály, účast na výstavách)
* Úzká spolupráce s kolegy z dalších oddělení (obchod, výroba, logistika)


Advantage Consulting, s.r.o. Brno

Kontaktní osoba:
Zuzana Kuricová