Account Manager - region Morava - diagnostika/IVD Vestec u Prahy
Volná místa obchod a prodej Vestec u Prahy
Lokalita pracoviště:
Vestec u Prahy,
Středočeský
Vloženo dnes
Vloženo dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
• Rozvoj svěřeného regionu Morava - akvizice i péče o vybudovanou síť zákazníků (nemocnice, laboratoře, soukromé kliniky).• Konzultativní prodej moderních řešení a přístrojů (IVD, POCT, automatizace) - od identifikace potřeby po uzavření obchodu.
• Aplikační a provozní koordinace se specialisty (základní demoverze, dohled nad instalací, školení uživatelů).
• Reprezentace značky VIDIA na kongresech, workshopech a konzultačních dnech.
• Odpovědnost za P&L regionu - plán, pipeline, forecast, reporting v CRM
Nabízíme
• Kvalitní portfolio a skvělé jméno na trhu (35 let historie).• Fixní mzdu + motivující bonusy dle výkonu regionu.
• Silnou podporu zázemí: Product/Marketing manažeři, Back Office.
• Služební vůz i k soukromému užití, notebook, mobil.
• HPP, 5 týdnů dovolené (po 2 letech 6 týdnů), stravenkový příspěvek, 2 dny HO/měsíc.
• Průběžná školení v ČJ/AJ (produkty, aplikace, obchodní dovednosti).
• Region s potenciálem a podporou vedení, reálné cíle a jasný plán.
Místo práce: Vestec u Prahy, 20 min autobusem od metra Budějovická, možnost parkování před budovou
Termín nástupu: ihned / dle dohody
Jak se přihlásit?
Zaujalo vás to? Pošlete životopis (nebo odkaz na LinkedIn) na fischl@vidia.cz.
V dopise prosím stručně uveďte:
• 2–3 nejvýznamnější obchodní výsledky v posledních letech,
• typické klienty/segmenty, ve kterých se pohybujete.
Všechna sdělení považujeme za důvěrná. Ozveme se každému, kdo splňuje podmínky.
Náplň práce
VIDIA spol. s r.o.Už 35 let pomáháme českým laboratorním a klinickým týmům dělat lepší diagnostiku. Posilujeme obchod na Moravě a hledáme zkušeného a spolehlivého Account Managera, který zvládne samostatně řídit region, budovat výborné vztahy s laboratořemi a nemocnicemi a doručovat obchodní výsledky.
Více informací o společnosti naleznete na www.vidia.cz
Náplň práce:
• Zralou osobnost s prokazatelnou úspěšnou obchodní praxí.
• Důvěryhodného partnera pro odborné zákazníky.
• Technicky a analyticky uvažujícího člověka (umíte si poradit s přístroji, základní aplikací, workflow v laboratoři).
• Organizovaného realizátora. samostatnost, disciplína, schopnost doručit, nikoli jen slibovat.
• ŘP sk. B.
• IT zdatnost: MS Office / Google Workspace, výhodou CRM (např. Raynet), TeamViewer/Remote Desktop.
JOBSYSTEM s.r.o.
Lucemburská 2136/1618600 Praha 3
Česká republika
Kontaktní osoba:
Personální asistentka
+420 721 280 719
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství
- Životní prostředí