Účetní v účetní firmě - plný nebo částečný úvazek - až 65 000 Kč/měsíc Pardubice (s možností částečné práce z domova)
Volná místa bankovnictví a finanční služby Pardubice (s možností částečné práce z domova)
Plat: 43000 - 65000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Pardubice (s možností částečné práce z domova), Pardubický
Vloženo dnes
Lokalita pracoviště: Pardubice (s možností částečné práce z domova), Pardubický
Vloženo dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Hledáme samostatnou a spolehlivou osobnost, která:• má SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru,
• má praxi v podvojném účetnictví (ideálně min. 5-9 let),
• rozumí účetní a daňové legislativě,
• zvládá práci pro více klientů současně,
• má smysl pro detail, pečlivost a pořádek,
• umí efektivně komunikovat a spolupracovat v týmu,
• má chuť se dál profesně rozvíjet.
Nabízíme
• Stabilní zázemí silné a uznávané účetní firmy.• Příjemné pracovní prostředí v blízkosti centra Pardubic s bezplatným parkováním.
• Flexibilní pracovní dobu a možnost částečné práce z domova.
• Přátelský kolektiv zkušených kolegyň, které rády pomohou.
• Moderní IT techniku (DELL), profesionální SW PREMIER System.
• Možnost odborného a osobního rozvoje.
• Nadstandardní finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem.
• Spolupráce formou zaměstnání případně OSVČ – dle dohody.
Mzda: 43 000 - 65 000 Kč v závislosti na časové náročnosti a rozsahu práce
Místo práce: Pardubice (s možností částečné práce z domova)
Termín nástupu: ihned / dle dohody
Zaujala vás tato nabídka?
Zašlete nám svůj profesní životopis s krátkým průvodním dopisem.
Rádi se s vámi potkáme osobně a probereme možnosti spolupráce.
Náplň práce
Hledáme zkušenou účetní osobnost, která se nebojí odpovědnosti, má ráda pořádek v číslech a chce pracovat v přátelském týmu s dlouholetou tradicí.Jsme účetní firma, která poskytuje kompletní účetní, daňové a ekonomické služby „mikro“ a „malým“ firmám z podnikatelské sféry.
Co budete dělat:
• Vést kompletní účetní agendu svěřených klientů (právnické i fyzické osoby, bez mezd).
• Zpracovávat účetní závěrky a podklady pro daňová přiznání.
• Připravovat přehledy DPH, KH, SH a statistické výkazy.
• Komunikovat s klienty ohledně jejich účetní agendy.
• Pracovat v systému PREMIER System (zkušenost výhodou, ne podmínkou).
JOBSYSTEM s.r.o.
Lucemburská 2136/1618600 Praha 3
Česká republika
Kontaktní osoba:
Personální asistentka
+420 721 280 719
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství
- Životní prostředí