Operativní nákupčí a logistický specialista Havlíčkův Brod

Volná místa Havlíčkův Brod Volná místa obchod a prodej Havlíčkův Brod

Lokalita pracoviště: Havlíčkův Brod, Vysočina
Vloženo dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

* SŠ vzdělání s maturitou
* Praxe v nákupu nebo logistice
* Velmi dobrá znalost MS Office, zejména Excel
* Schopnost číst a spravovat data v interních systémech
* Angličtina nebo němčina – základní komunikační úroveň
* Organizační schopnosti
* Komunikativnost a týmová spolupráce
* Pečlivost, důslednost, samostatnost
* Proaktivní přístup k řešení problémů

Výhodou:
* Znalost práce v ERP systému (SAP)
* Základní znalost celního řízení
* Orientace v BOZP, GDPR a základech pracovního práva
* Zkušenost s konsignačními sklady, inventurami a dispozičními procesy

Nabízíme

* Stabilní a perspektivní pracovní prostředí s mezinárodním zázemím
* Moderní firemní kultura s rychlým rozhodováním
* Podpora inovací a nových technologií
* Skvělé možnosti profesního růstu a kariérního rozvoje
* Odborná školení a zaškolení (ERP, logistika, BOZP, GDPR)
* Pestrá, rozmanitá a smysluplná práce
* Úzká spolupráce napříč odděleními
* Aktivní role při zajištění plynulého toku materiálu
* Práce s moderními systémy (ERP, EDI)
* Rozvoj organizačních a komunikačních dovedností
* Týmová spolupráce a prostor pro vlastní iniciativu
* Nadstandardní benefity: penzijní připojištění, příspěvky na dopravu a volnočasové aktivity, minerální voda zdarma a další výhody

Náplň práce

Staňte se klíčovým článkem našich nákupních a logistických procesů!

Připojte se k našemu týmu a pomozte nám zajistit plynulý a efektivní tok materiálu do výroby. Hledáme operativního nákupčího a logistického specialistu, který má organizační schopnosti, analytické myšlení a chuť aktivně podporovat chod moderní výrobní firmy s mezinárodním zázemím. Pokud vás baví práce s dodavateli, plánování a koordinace logistiky a chcete se podílet na rozvoji nákupních procesů, čtěte dál – právě vás hledáme.

Co bude Vaší náplní práce:
* Řízení objednávek materiálu a výrobních prostředků včetně kontroly termínů a dostupnosti.
* Komunikace s dodavateli, vyjednávání dodacích podmínek a urgování objednávek.
* Správa dat v interních systémech a dohled nad skladovými zásobami.
* Koordinace logistiky, příjmů a expedice materiálu.
* Spolupráce s výrobou, skladem a kvalitou při zajištění plynulého toku materiálu.
* Aktivní podpora neustálého zlepšování procesů nákupu a logistiky.

Zaujala Vás tato příležitost?
Neváhejte nás kontaktovat. Rádi s Vámi probereme detaily pozice i možnosti spolupráce. Těšíme se na Váš životopis!


Grafton Recruitment s.r.o.

Palladium, Na Poříčí 3a
Praha 1
Česká republika

Kontaktní osoba:
Úřad *8FB97B94BF57552B75CB5B634AD69EB536B0C227