Manažer zákaznického servisu | výrobní společnost Nový Jičín
Volná místa Nový Jičín Volná místa administrativa Nový Jičín
Lokalita pracoviště:
Nový Jičín,
Moravskoslezský
Vloženo dnes
Vloženo dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Hledáme zkušeného manažera zákaznického servisu, který převezme odpovědnost za řízení oddělení, nastavování procesů a rozvoj týmu. Čeká vás klíčová role v mezinárodním prostředí, kde budete zajišťovat plynulý chod zákaznické péče, koordinovat komunikaci napříč odděleními a aktivně se podílet na zvyšování spokojenosti zákazníků.Toto není příležotost, která se otevírá každý den, tak nám neváhejte zaslat své CV! :)
Vysokoškolské vzdělání, ideálně v oblasti ekonomie nebo obchodu
Minimálně 5 let zkušeností na manažerské pozici v zákaznickém servisu
Komunikativní znalost anglického jazyka (B2)
Velmi dobrá znalost MS Office (zejména Excel a Word)
Výborné organizační a komunikační dovednosti, prozákaznický přístup
Ochota k občasným služebním cestám
Nabízíme
Flexibilní pracovní dobaSlužební automobil i k soukromým účelům, telefon, notebook
Atraktivní finanční ohodnocení
Prémie ke mzdě, roční bonusy
Příspěvek na penzijní připojištění
Příspěvek na stravování
Kafetérie
Týden dovolené navíc
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Náplň práce
Zodpovědnost za kompletní chod oddělení zákaznické péče, nastavování priorit a zajištění plynulého provozuDohled nad procesem objednávek (převážně zahraničních) a garance jejich přesného a včasného zpracování
Vedení, rozvoj a motivace týmu zákaznického servisu
Denní komunikace v angličtině
Tvorba akčních plánů dle potřeb zákazníků a zavádění zlepšovacích opatření
Spolupráce s managementem na strategii, optimalizaci procesů a nastavování KPI
Reporting výkonu oddělení a návrhy řešení pro zvýšení spokojenosti zákazníků
Koordinace komunikace s obchodem, logistikou a výrobou pro hladký průběh zakázek
ManpowerGroup s.r.o.
Na Florenci 2116/15Praha 1
Česko
Kontaktní osoba:
Lenka Hermannová
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství