Key Account Manager Praha
Volná místa Praha Volná místa obchod a prodej Praha
Plat: 40000 - 70000 Kč/měsíc
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Vloženo dnes
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Vloženo dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Láká tě být součástí týmu, který každý den rozhýbe trh s ovocem a zeleninou?Pak čti dál.
Pro našeho klienta hledáme Key Account Managera, který má obchod v DNA, angličtinu v malíku a chuť pracovat v dynamickém prostředí, kde se věci dějí rychle. Žádný korporát, žádná zdlouhavá schvalovací kolečka – klient je česká společnost, která patří mezi lídry v oblasti importu ovoce a zeleniny ve střední a východní Evropě.
Zároveň jde o technologickou firmu, která aktivně bojuje proti plýtvání potravin pomocí vývoje unikátních technologií a strojů. Hledáme člověka, který se chce rozvíjet, cestovat, otevírat nové příležitosti a budovat dlouhodobé vztahy s partnery.
Co budeš dělat?
* starat se o klíčové zákazníky a budovat s nimi dlouhodobé obchodní vztahy
* pravidelně cestovat za partnery po ČR i do zahraničí (návštěvy odběratelů, nové obchodní příležitosti, reprezentace společnosti)
* komunikovat se zahraničními partnery (angličtina je nezbytná)
* připravovat obchodní nabídky, prezentovat je a posouvat obchod dopředu
* řídit vlastní projekty a mít je plně pod kontrolou
* pracovat s interními systémy (ceníky, listace, nové položky)
* spolupracovat s kolegy z nákupu, kvality, logistiky a marketingu
* aktivně vyhledávat nové obchodní příležitosti
Koho chceme?
* kandidáta s minimálně SŠ vzděláním
* velmi dobrou znalostí anglického jazyka pro každodenní komunikaci
* dobrou znalostí Excelu a celkově jistotou v práci s počítačem a čísly
* komunikativní osobnost se schopností organizace a prioritizace
* samostatného a flexibilního člověka, kterému vyhovuje rychlé tempo
* zodpovědného kandidáta s logickým myšlením a pečlivostí
* aktivního řidiče (sk. B)
* proaktivního člověka s otevřeným myšlením, energií a chutí se posouvat
Co za to dostaneš?
* stabilní pracovní poměr (HPP) v rychle rostoucí české společnosti
* férové finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem
* neformální firemní kulturu bez korporátních procesů a přátelský kolektiv
* notebook, mobilní telefon a podporu kolegů
* možnost osobního i profesního rozvoje
* možnost home office
* 3 sick days
* zaměstnanecké slevy na produkty
* služební automobil k pracovnímu i osobnímu využití
* flexibilní pracovní dobu (příchod 8:00–10:00 + 8hodinový pracovní fond)
* kancelář v Praze 10 – Uhříněves (do roka plánované stěhování do Čelákovic)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.
Na Kozačce 1289/7Praha 2 - Vinohrady
Česká republika
Kontaktní osoba:
personální konzultant
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství