Specialista kontaktu s firemními zákazníky Vodafone v Příbrami

Lokalita pracoviště: Příbram, Středočeský
Aktualizováno před 22 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Jistota PRÁCE, jistota PENĚZ v této nelehké době!! Přidej se k nám! Co takhle mít pohodová pracovní rána? Zažít přátelskou atmosféru, která „práci“ mění na místo, kde tě to baví. Kde tě nevyždímají jako citrón, protože co pak s člověkem bez šťávy?
Jak poznáš, že jsi tím pravým uchazečem?
• Máš příjemný hlasový projev a čeština je tvůj rodný jazyk.
• Pro komunikaci s lidmi nepotřebuješ manuál, naopak bez problémů si vystačíš se svou přirozenou komunikační schopností.
• Dokážeš skloubit vyřizování telefonního hovoru a současné bezchybné zapisování údajů do počítače.
• Velkou výhodou je, když už máš nějaké zkušenosti s prací v call centru nebo s prodejem.

Nabízíme

Proč do toho jít?
• Jistota práce díky stále novým projektům.
• Máš volbu pracovního úvazku – 8, 7 a 6 hodinový.
• U nás máš jistotu, že peníze dostaneš vždy včas.
• Už jsi někdy v zaměstnání dostával nanuky, pizzy, ovoce nebo třeba i koblihu? U nás je to běžné.
• Při splnění týdenního plánu máš páteční odpoledne volné.
• Čekají na tebe krásné prostory přímo na náměstí v Příbrami.
• Pro špičkové operátory možnost až 28 dní volna.
• Získáš zvýhodněné mobilní tarify pro tebe i tvé okolí.
• Pracovní doba PO - PÁ 8:00 - 16:30 – (dle pracovního úvazku), víkendy a svátky volno.
• NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 10 000 KČ!

Náplň práce

Co bude tvým posláním?
• Budeš pečovat o stávající firemní zákazníky Vodafone, rozšiřovat a zlepšovat jejich služby.
• Základní práce s PC.
• Soutěžit, smát se a rozvíjet se.


ATODA Telemarketing, spol. s r.o.

Lidická tř. 2331
370 01 České Budějovice
Česká republika

Kontaktní osoba:
Úřad *8FB97B94BF57552B75CB5B634AD69EB536B0C227  


Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace