Manažer logistiky Plzeň

Lokalita pracoviště: Plzeň, Plzeňský
Vloženo před měsícem

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Pro významného klienta, nadnárodní výrobní společnost, hledáme silné kandidáty, kteří rozumí všem procesům v oblasti logistiky, jsou pro-zákaznicky orientovaní a splňují tato kritéria:

- SŠ/VŠ technického zaměření výhodou
- zkušenosti z oblasti Logistiky v automotive oboru, praxe na manažerské pozici v minimální délce 5 let je podmínkou
- dobrá znalost NJ v psané i mluvené formě je na této pozici nutností, výhodou je AJ na komunikativní úrovni
- uživatelskou znalost MS Office, zkušenost s firemním ERP systémem (SAP, Expert apod.)
- přirozeného leadera, který své podřízené motivuje, rozvíjí jejich znalosti a dovednosti a je současně schopen efektivně řídit jejich výkon
- výborné organizační a komunikační dovednosti
- aktivní přístup k práci, samostatnost, spolehlivost, rozhodnost
- schopnost rychle reagovat na změny a umět určit priority

Nabízíme

- zázemí stabilní mezinárodní firmy
- atraktivní finanční ohodnocení plus motivační manažerský balíček benefitů
- služební automobil i k soukromému využití, hrazené jízdy do zaměstnání
- balíček zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, dotované stravování, podpora jazykového a dalšího vzdělávání,…)
- perspektiva dlouhodobé spoluprác

Náplň práce

- vedení oddělení: dispozice, expedice, příjmu zboží, obalového managementu, interní logistiky a procesního managementu (řádově 115 členný tým, 7 přímých podřízených)
- plánování a řízení zakázek
- společně s přípravou výroby mateřského závodu příprava podkladů pro náběh nových výrobků
- řízení nákupu pro sériovou výrobu a koordinaci materiálu v předsériové výrobě
- odpovědnost za externí sklady
- vedení skladového hospodářství a dohled nad správným zaskladněním, výdejem a hospodaření s materiálem
- odpovědnost za cyklické inventury materiálu
- odpovědnost za normování výrobních a nevýrobních procesů
- pravidelná komunikace se zahraničními zákazníky
- koordinace a plánování zakázek s ohledem na objemy a termíny
- řízení náběhů a výběhů dílů
- zodpovědnost za optimalizaci stavu zásob na přiřazených skladových místech
- tvorba a dodržování budgetu ve svěřeném oddělení (personál, transporty, pronájmy obalů, pronájmy skladů, atd. )
- reporting řediteli závodu (tato pozice je v přímé podřízenosti), dále do mateřské firmy, pravidelný kontakt s centrálou


Bénéficielle - Ústí nad Labem

102 00 Praha
Česká republika

Kontaktní osoba:
Petra Ingrová  


Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace