Specialista kontaktu se zákazníky innogy Tábor

Lokalita pracoviště: Tábor, Jihočeský
Aktualizováno před 6 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

V této době můžeš pomáhat, a to i když nejsi zdravotník. Spousta lidí se právě ocitla v nepříjemné situaci, kvůli zkrachovalým dodavatelům energie. A ty těmto lidem můžeš pomoci.

Že nemáš praxi a nerozumíš světu energetiky?
To nám nevadí! Pro nás je především důležité, že se nebojíš mluvit, bude tě bavit pomáhat našim zákazníkům a budeš mít chuť se učit novým věcem. O zbytek se postaráme my. U nás jsou úspěšní především ti, kteří chtějí pracovat sami na sobě.

Ptáš se, co tě čeká?

• Na začátku tě vše naučíme, budeš mít k dispozici nejen svého teamleadera, ale i podporu našich trenérů.
• Budeš telefonicky komunikovat s klienty
• Veškeré údaje je potřeba zapsat do PC

Co tě dělá vhodným uchazečem:

• Dobré komunikační schopnosti
• Příjemný hlasový projev
• Ovládáš práci s PC
• Pozitivní přístup

Proč pracovat právě u nás:

• Získáš náborový příspěvek 15 000 Kč
• Můžeš pracovat na 8, 7, 6 nebo 4 hodinový úvazek, případně brigádně (DPP).
• Máme to štěstí, že naše odvětví práce není zasaženo situací covid-19, takže naši zaměstnanci mají své pracovní místo jisté, bez ohledu na to, jaká je situace.
• Po zaučení, možnost práce na homeoffice
• Jedná se o fyzicky nenáročnou práci
• Bonus za doporučení zaměstnance 4 000 Kč
• Stravenky
• U nás máš jistotu, že peníze dostaneš vždy včas
• Občerstvení na pracovišti zdarma
• Řada zajímavých soutěží

Líbí se ti to, chceš se dozvědět více?
Super, pošli nám svůj životopis nebo nám rovnou zavolej a my se s tebou rádi potkáme.



ATODA Telemarketing, spol. s r.o.

Lidická tř. 2331
370 01 České Budějovice
Česká republika

Kontaktní osoba:
Tereza Kolářová  


Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace