Export manažer/ka (technické vzdělání) plný home office Rychnov nad Kněžnou okres (sídlo firmy)

Volná místa obchod a prodej Rychnov nad Kněžnou okres (sídlo firmy)

Lokalita pracoviště: Rychnov nad Kněžnou okres (sídlo firmy), Královéhradecký
Aktualizováno před 4 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

VŠ/SŠ vzdělání nejlépe v technickém nebo stavebním směru. Velmi dobrá znalost angličtiny slovem i písmem (B2-C1). Schopnost vést v jazyce obchodní jednání. Dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint). Organizační a komunikační schopnosti, tah na branku, zkušenosti v zahraničním obchodu a akviziční činnosti podmínkou. ŘP B (aktivní řidič)

Nabízíme

Mzda odpovídající nárokům na zadané místo. K ní pravidelné osobní ohodnocení. Další bonusy závislé na hospodaření společnosti. Plný home office a nástroje umožňující práci z domu. Služební automobil i k soukromým účelům. Přátelský kolektiv a stabilní zázemí. Produktová školení. Jazyková výuka. Velmi štědrý benefitní systém. Dotované stravování, slevy na vybrané druhy výrobků. Mobilní telefon, notebook. Zdravotní připojištění, kafetérie, firemní akce a je toho daleko víc....

Náplň práce

Průzkum zahraničního trhu - akviziční činnost. Vytipovávání vhodných a potenciálních obchodních příležitostí. Monitorování konkurence a sledování nových trendů v oboru. Konzultace s kolegy v zahraničí a mateřské firmě v ČR.
Zpracování poptávek, nabídková činnost, práce s ceníky.
Reporting OŘ a řediteli exportu.


Personal Consult s.r.o.

Kontaktní osoba:
Lucie Kloučková   774 58 48 28