Asistentka nákupního oddělení Praha

Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha

Plat: 45000 - 55000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Vloženo před 9 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Do nákupního oddělení hledáme tři nové parťáky nebo parťačky, kteří nám pomůžou dotahovat obchod do konce a držet chod věcí pevně v rukou. Pokud tě baví tabulky, komunikace i každodenní výzvy, čti dál – tohle může být tvoje místo.

Chceme kolem sebe pozitivní tým, kde sklenice je spíš poloplná než poloprázdná. Někoho, kdo se chce zapojit, mít vliv na výsledky, růst. Neřešíme, jestli máš deset let praxe – mnohem víc nás zajímá, jaký jsi člověk.

Co budeš dělat?
Budeš pravou rukou nákupčího – pomáhat s celým procesem od A do Z
Komunikace s dodavateli, kolegy z centrály, lokálním týmem, globálním nákupem – zkrátka všemi směry
Řešení dat, čísel, tabulek – Excel na základní úrovni
Dotahování obchodních případů do konce – žádné „já jen pomáhám“, budeš důležitá součást týmu
Část komunikace bude v angličtině – ideálně úroveň B1/B2

Co potřebuješ mít?
Aspoň rok zkušeností v nákupu – klidně při škole nebo po ní, obor nehraje roli
Zdravý selský rozum, logické přemýšlení, nadhled a chuť zapojit se
Pozitivní přístup – hledáme týmové hráče, kteří nechodí do práce jen „odsedět si to“
Někoho, kdo se chce rozvíjet, i když ví, že všechno má svůj čas a nic není hned

Co nabízíme?
Full-time pracovní poměr na HPP
Práce z moderní kanceláře na Pankráci
2 dny v týdnu home office
Fajn kolektiv, kde to není o přetvářce
Možnost růst – profesně i lidsky
Vyvážený režim – jasně, v sezóně to může být svižnější, ale jinak víme, co je work-life balance

Pokud máš pocit, že právě tebe hledáme, ozvi se nám!


JOBSTART s.r.o.

Vodičkova 17
Praha 1
Česká republika

Kontaktní osoba:
Kateřina Pavlicová   +420 733 521 031