Administrativní pracovník / pracovnice CK Horšovský Týn
Volná místa Horšovský Týn Volná místa cestovní ruch a hotelnictví Horšovský Týn
Lokalita pracoviště:
Horšovský Týn,
Plzeňský
Vloženo před 4 dny
Vloženo před 4 dny
Popis pracovní pozice
Požadujeme
• Vzdělání: Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou nebo vysokoškolské vzdělání.• Jazykové dovednosti: Aktivní znalost anglického jazyka (min. B2) slovem i písmem je pro nás klíčová. Jakákoli další znalost světových jazyků je velkou výhodou.
• PC dovednosti: Výborná uživatelská znalost práce s PC a základními textovými a tabulkovými programy.
• Komunikační schopnosti: Komunikativní a příjemné vystupování, dobré vyjadřovací a organizační schopnosti.
• Osobnostní předpoklady: Schopnost samostatné i týmové práce, systematičnost a analytické myšlení.
• Zkušenosti: Zkušenost v oboru cestovního ruchu je výhodou, ale rádi dáme šanci i šikovným nováčkům.
Nabízíme
• Zajímavá práce: Atraktivní práce s lidmi na hlavní pracovní poměr, kde se nebudete nudit.• Příjemné prostředí: Stabilní zázemí a příjemné kancelářské prostředí.
• Pravidelná pracovní doba: Pracovní doba od pondělí do pátku.
• Rozvoj: Možnost osobnostního a profesního rozvoje v dynamickém oboru.
• Finanční ohodnocení: Zajímavé finanční ohodnocení a firemní benefity.
Místo práce: Horšovský Týn - okres Domažlice
Termín nástupu: dle dohody
Těšíme se na vaši zprávu a případné setkání!
Náplň práce
Cestovní kancelář BUS TOUR - FOLTÝNOVÁ s.r.o.Více informací o společnosti naleznete na www.bustour-foltynova.cz
Hledáme kolegyni/kolegu do našeho týmu v cestovní kanceláři BUS TOUR-FOLTÝNOVÁ s.r.o. na centrálu v Horšovském Týně! Máte vášeň pro cestování a chcete se stát klíčovou součástí vytváření nezapomenutelných zážitků pro naše klienty? Pak jste možná právě vy ten, koho hledáme na pozici Specialisty zahraničních destinací.
Náplň práce:
Jako specialista budete srdcem naší komunikace s obchodními partnery především v zahraničí. Čeká vás aktivní jednání (osobně, telefonicky, e-mailem), sjednávání a zajišťování komplexních cestovních služeb a komunikace s klienty i průvodci. Budete připravovat nabídky, podílet se na odbavování zájezdů a zajišťovat veškerou související administrativu.
JOBSYSTEM s.r.o.
Lucemburská 2136/1618600 Praha 3
Česká republika
Kontaktní osoba:
Personální asistentka
+420 721 280 719
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zákaznický servis
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství