Administrativní podpora obchodu (m/ž) Praha
Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha
Plat: 30000 - 45000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
* Praxe na obdobné pozici, ideálně ve firmě s technickým zaměřením, je výhodou.* Minimálně středoškolské vzdělání.
* Dobrá znalost MS Office (Excel, Word, Outlook); znalost SAP je výhodou.
* Velmi dobré komunikační dovednosti, pečlivost, organizovanost a schopnost efektivně řešit problémy.
Nabízíme
* Práce v mezinárodní společnosti s dlouholetou tradicí, kde máš možnost růstu a osobního rozvoje.* Pružná pracovní doba s core hours od 9:30 do 15:00 – zbytek dne si můžeš plánovat podle sebe a domluvy.
* Možnost práce z domova po zaučení jeden den v týdnu, aby ses cítil/a opravdu pohodlně.
* Motivující finanční ohodnocení včetně příspěvků na penzijní a životní pojištění a ročních odměn.
* 5 týdnů dovolené, protože víme, jak je důležitý čas na odpočinek.
* MultiSport kartu pro aktivní relaxaci a sportovní vyžití.
* Komfortní kantýna přímo na pracovišti.
* Stravenky v hodnotě 180 Kč, abys měl/a vždy co dobrého na oběd.
* Slevy na naše produkty.
* Firemní kurzy angličtiny a další příležitosti k profesnímu vzdělávání.
* Příspěvky na dětské tábory, lyžařské výcviky a odměny za vysvědčení pro tvé nejmenší.
* Přátelský kolektiv a pravidelné firemní akce, kde se nejen pracuje, ale i baví.
Náplň práce
Pro našeho klienta, technicky zaměřenou firmu, obsazujeme pozici Administrativní podpora obchodu. Jedná se o komplexní a samostatnou roli, která je vhodná jak pro muže, tak pro ženy.Těšíme se na spolupráci!
* Budeš pravou rukou obchodního týmu – připravíš nabídky, objednávky a zadáš data do systému.
* Budeš pečlivě spravovat veškerou dokumentaci a organizovat smlouvy tak, aby vše perfektně fungovalo.
* Budeš mít na starosti administraci zákaznických objednávek a reklamací – hlídat, aby vše probíhalo hladce a včas.
* Když jsou obchodníci na dovolené nebo na školení, zastoupíš je a podpoříš je ve všem, co bude potřeba.
* Připravíš podklady na porady a budeš pravidelně reportovat, aby všichni byli vždy v obraze.
* Pomůžeš obchodním zástupcům s plánováním schůzek a budete společně držet krok.
* Na stejně pozici budete ve dvou, tak se můžete i výborně zastoupit v případě potřeby.
Hofmann Wizard s.r.o. Import
Kontaktní osoba:
Inna Hottmar
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Řemeslné práce
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství