Recepční - centrum Prahy Praha

Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha

Plat: 40000 - 45000 Kč/měsíc
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Pro významnou zahraniční farmaceutickou společnost se sídlem v centru Prahy hledáme vhodnou kandidátku/ kandidáta na pozici recepční.

Co bude náplní Vaší práce?

* Postaráte se o plynulý chod kanceláře, včetně přijímání a odesílání poštovních a kurýrních zásilek, vyřizování telefonátů, kopírování dokumentů a práce s kancelářskou technikou.

* Budete připravovat objednávky materiálů pro kancelář a zajišťovat rezervace letenek, jízdenek a ubytování.

* Budete přijímat návštěvníky - zajistíte rezervaci zasedacích místností, přivítání návštěvníků (komunikace s návštěvami, poskytování základních informací)

* Budete mít na starosti péči o kuchyňku - doplňování zásob v rámci kuchyňky, udržování čistoty, čištění kávovarů a zalévání květin v určených prostorách. Dále se postaráte o koordinaci s úklidovou firmou tak, aby byla vždy zajištěna potřebná úroveň čistoty na pracovišti.

* Podpora správy vozového parku – pomůžete s předáváním a převzetím služebních vozidel, koordinujete parkovací místa a budete spolupracovat s finanční ředitelkou a HR dle potřeby.

* Administrativa dle pokynů nadřízených a generálního ředitele

Co bude Vaší odměnou?

* Kancelář v centru Prahy

* Finanční příspěvek na Benefit kartu

* Příspěvek na penzijní/ životní připojištění

* Stravovací paušál

* 3 dny sick day

* 5 týdnů dovolené

Ideální kandidát?

* Pečlivý/á, spolehlivý/á a komunikativní

* Min. SŠ vzdělání

* Znalost angličtiny na komunikativní úrovni

* Znalost MS Office


ProfesKontakt, s.r.o.

Dělnická 213/12
Praha 7
Česká republika

Kontaktní osoba:
Adéla Bátorová