Personalista / personalistka - mzdový / mzdová účetní Ostrava-Vítkovice
Volná místa bankovnictví a finanční služby Ostrava-Vítkovice
Lokalita pracoviště:
Ostrava-Vítkovice,
Moravskoslezský
Aktualizováno včera
Aktualizováno včera
Popis pracovní pozice
Požadujeme
• SŠ/VŠ vzdělání, ideálně v oblasti personalistiky, ekonomie, nebo účetnictví.• Znalost pracovního práva, mzdového účetnictví a legislativy v oblasti daní, sociálního a zdravotního pojištění.
• Trestní bezúhonnost (čistý rejstřík trestů).
• Pečlivost, odpovědnost, spolehlivost a schopnost pracovat samostatně.
• Schopnost týmové spolupráce, flexibilita, organizační a komunikační schopnosti
Výhodou (není podmínkou):
• Znalost systému VEMA, CYGNUS.
• Praxe v příspěvkové organizaci.
Pracovní doba je 40 hod. týdně a jedná se o pružnou pracovní dobu.
Nabízíme
• Jedná se o práci v malém, dynamickém týmu, kde vládne přátelská atmosféra a silná firemní kultura, která podporuje osobní i profesní růst.• Platové zařazení do 10. platové třídy dle nařízení vlády č. 341/2017 v rozpětí
24 790 – 35 770 Kč dle odpracovaných let + osobní ohodnocení.
• Podnikové stravování s příspěvkem z FKSP (za obědy zaplatíte pouze 28,- Kč).
• Příspěvek na penzijní připojištění nebo soukromé životní pojištění.
Místo práce: Ostrava-Vítkovice
Termín nástupu: možný ihned
Náplň práce
Domov Magnolie, Ostrava-Vítkovice, p.o.Poskytování komplexní ústavní sociální péče zdravotně postiženým občanům s potřebou zvláštní péče v rozsahu a za podmínek stanovených platnými právními předpisy.
Více informací o společnosti naleznete na www.domovmagnolie.ostrava.cz.
Hledáme novou posilu do našeho týmu na pozici
PERSONALISTA, MZDOVÁ ÚČETNÍ
Náplň práce:
• Kompletní zajištění mzdového účetnictví pro naše zaměstnance.
• Výpočet a zpracování mezd včetně všech odvodů (sociální, zdravotní pojištění, daně).
• Příprava a kontrola podkladů pro daňová přiznání a roční zúčtování.
• Zajišťování veškeré administrativy spojené s pracovním poměrem (pracovní smlouvy, dohody, výstupy z pracovního poměru).
• Vedení personální agendy, správa personálních dat a dokumentace, komunikace s vedením ohledně mzdových a personálních záležitostí.
• Spolupráce s externími institucemi (ČSSZ, zdravotní pojišťovny, finanční úřady).
• Příprava podkladů pro auditorské kontroly a vnitřní reporting.
• Zajišťování a aktualizace pracovních postupů v souladu s právními předpisy.
JOBSYSTEM s.r.o.
Lucemburská 2136/1618600 Praha 3
Česká republika
Kontaktní osoba:
Personální asistentka
+420 721 280 719
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Řemeslné práce
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství