Specialista back office Pardubice

Volná místa Pardubice Volná místa administrativa Pardubice

Plat: 55000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Pardubice, Pardubický
Aktualizováno před 3 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

M/Ž, SŠ/VŠ ekonomického nebo technického směru, aktivní znalost AJ podmínkou (denní komunikace v jazyce), znalost NJ velkou výhodou; uživatelská znalost práce na PC MS Office (SAP či jiný ERP systém výhodou);
• analytické myšlení
• samostatnost a pečlivost
• dobré komunikační schopnosti

Nabízíme

• finanční ohodnocení cca 55.000 Kč
• náhrada za rodičovskou dovolenou
• práce v silné zahraniční společnosti
• práce v mezinárodním kolektivu, běžné využití angličtiny
• pravidelná možnost práce z domu
• flexibilní začátek 6:30–8:00, odchod už od 15:00
• obědy: 8 teplých jídel (česká 28 Kč, japonská/zdravá do 45 Kč), 2 polévky 12 Kč
• 25 dní dovolené
• měsíční kredit do online benefit systému (penzijní spoření, wellness, lístky, fitness apod.)
• MultiSport karta
• náhradní volno místo finančního ocenění za přesčasy
• výhodný mobilní tarif včetně dat pro vás i rodinu
• rychlý kariérní růst pro šikovné zaměstnance

Náplň práce

• komplexní řízení a koordinace prodejních zakázek od zadání až po dodání
• analýza prodejních dat, pravidelné reportování a vyhodnocení dopadu zákaznických požadavků na zásoby
• správa a vedení objednávek v systému SAP
• spolupráce na návrhu a zavádění kontrolních mechanismů v SAP, identifikace zlepšení a tvorba interních postupů
• koordinace s technickým, výrobním a obchodním oddělením při definování kroků potřebných k realizaci zakázky podle požadavků zákazníka
• odpovědnost za přípravu, plánování a vedení přidělených projektů
• komunikace se zákazníky, řešení urgentních požadavků a zajištění fakturace


Personal Consult s.r.o. Pce

Kontaktní osoba:
Alena Lhotáková   774 58 48 28