Exekutivní Asistent Praha
Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha
Lokalita pracoviště:
Praha,
Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Koho hledáme?- již ZKUŠENÉHO člověka, který měl na starost podporu top managementu
- plynulá znalost angličtiny je podmínkou - celé výběrové řízení a práce probíhá v anglickém jazyce
- čeština pro interní komunikaci s kolegy
- práce s balíčkem MS Office - primárně příprava podkladů, prezentací, správa kalendáře Outlook
- výhodou je pobyt či pracovní zkušenost v UK/USA nebo podpora manažerů z těchto zemí
- diskrétnost, diplomacie a profesionální vystupování
- silné organizační a komunikační schopnosti, důraz na detail, rychlost provedení, pozitivní přístup, příjemné vystupování a energie do práce
- flexibilita, proaktivita a schopnost přizpůsobit se změnám
- odolnost vůči stresu a schopnost zvládat nárazovou zátěž
Nabízíme
- 5 týdnů dovolené- 5 sick days
- možnost 2 dny home office
- roční bonusové ohodnocení
- příspěvek na volný čas 10 000 Kč/rok
- dotované stravování
- penzijní pojištění
- odměna za odpracované výročí
- odměna za doporučení nového zaměstnance
- multisport karta
Náplň práce
Máte zkušenost s podporou C-level manažera?Domluvíte se plynně anglicky se svým nadřízeným?
Pokud ANO, pak prosím čtěte dále.
Hledáme Exekutivní/ho ASISTENTA/ASISTENTKU, který/á bude mít na starost:
- kompletní zajištění pracovních cest pro management i jejich týmy (letenky, hotely, transfery, víza, konference)
- zpracování cestovních a jiných výdajů, podpora týmu v administrativě
- plánování a organizace týmových akcí, interních i externích schůzek, rezervace zasedacích místností a příprava podkladů pro jednání (prezentace, tisk materiálů)
- práce s interními systémy (objednávky, správa smluv, kancelářské potřeby, faktury, PO)
- vyřizování e-mailové i telefonické komunikace, správa pošty, zajištění podpisů dokumentů
- podpora při nástupu nových kolegů (relokace, onboarding, vybavení pracovního místa, poradenství)
- zajištění provozních potřeb kanceláře (objednávky materiálu, komunikace s facility oddělením)
- správa a archivace smluv
- asistence seniorním manažerům i v osobní agendě (bankovnictví, bydlení, schůzky)
- další administrativní úkoly dle potřeby
Grafton Recruitment s.r.o.
Palladium, Na Poříčí 3aPraha 1
Česká republika
Kontaktní osoba:
Úřad *8FB97B94BF57552B75CB5B634AD69EB536B0C227
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Řemeslné práce
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství